///Vuoden Taksiammattilainen 2020 -kilpailu käynnistyy 14.12.2020

Vuoden Taksiammattilainen 2020 -kilpailu käynnistyy 14.12.2020

Kenet sinä nimittäisit vuoden taksiammattilaiseksi? Kenen palveluasenne ja ammattimaisuus on tehnyt sinuun erityisen vaikutuksen? Ehdota kohtaamaasi taksialan sankaria Vuoden Taksiammattilaiseksi.

Vuoden taksiammattilainen 2020 -kilpailun voittajaksi voi esittää ketä tahansa taksialalla toimivaa supertähteä. Voittaja valitaan ehdokasasettelussa annettujen perustelujen pohjalta, pelkkä nimi ei siis tule siivittämään erinomaistakaan ehdokasta voittoon. Kerro meille miksi juuri sinun ehdottamasi henkilön tulisi voittaa: mikä hänessä ja hänen toiminnassaan on ilahduttanut?

Ehdokasasettelu on käynnissä 14.12.2020-8.1.2021. Ehdokkaasi voit ilmoittaa alla olevan painikkeen kautta.

Kerro ehdokkaasi tästä painamalla

Kilpailun voittajan valitsee raati, johon kuuluu poliisiylitarkastaja Hannu Kautto, Näkövammaisten liiton järjestöjohtaja Sari Kokko, Taksiliiton puheenjohtaja Kai Andersson sekä viime vuoden voittaja, taksiyrittäjä Pauli Marjakangas.

Voittaja julkistetaan helmikuussa.

Lisätietoja antaa: