/Vaalit
Vaalit2020-05-11T14:42:33+03:00

VAALIT

Taksiliiton liittokokous 3.-4.11.2020

HUOM! Liittokokouksen uusi ajankohta on 3.–4.11.2020.

Taksi2020 tapahtuma järjestetään koronaepidemian vuoksi alkuperäisen ajankohdan (9. – 10.6.2020) sijaan  3– 4.11.2020. Tavataan Jyväskylässä!

Suomen Taksiliitto ry:n liittokokous valitsee Jyväskylässä 3.–4.11.2020 Taksiliitolle seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi kaikki luottamushenkilöt.

Kokous valitsee liitolle puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, liittohallituksen ja liittovaltuuston. Valittavat luottamushenkilöt ovat niitä, jotka vastaavat liiton toiminnasta liittokokousten välisenä aikana. Ensimmäisenä kokouspäivänä 3.11. valitaan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja ja toisena kokouspäivänä 4.11. liittohallitus ja liittovaltuusto.

Näillä vaalisivuilla esitellään kaikki tulevassa liittokokouksessa avoinna oleviin luottamustehtäviin ehdolla olevat taksiyrittäjät. Ehdolle voivat asettua kaikki liiton toiminnassa mukana olevissa yhdistyksissä jäsenenä olevat taksiyrittäjät ja liiton suorajäsenet.

Ehdokasasettelu päättyy 3.9.2020.

Haluatko asettua ehdolle? Katso ohjeet:

Kuka ja kuinka voi asettua ehdolle?

Mistä on kyse ja mikä merkitys näillä vaaleilla on?

Vaalit ja ehdokkaat:

Puheenjohtajavaali ja ehdokasesittely

Varapuheenjohtajavaali ja ehdokasesittely

Liittohallitusvaali ja ehdokasesittely

Liittovaltuustovaali ja ehdokasesittely

Muu liittokokousmateriaali löytyy jäsensivuilta Taksinetistä

Kaikki liittokokousta koskevat materiaalit ja lisätiedot, aina kokoukseen osallistumisesta äänestämiseen ja varsinaisten kokousedustajien valtuuttamiseen löydät kirjautumalla jäsensivuille Taksinettiin.

Tutustu

Tapahtumakalenteri