/Vaalit
Vaalit2020-09-04T09:49:48+02:00

VAALIT

Taksiliiton liittokokous 3.-4.11.2020

Liittokokous järjestetään Jyväskylässä 3.–4.11.2020.

Suomen Taksiliitto ry:n 35. varsinainen liittokokous valitsee Taksiliitolle seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi kaikki luottamushenkilöt.

Kokous valitsee liitolle puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, liittohallituksen ja liittovaltuuston. Valittavat luottamushenkilöt ovat niitä, jotka vastaavat liiton toiminnasta liittokokousten välisenä aikana. Ensimmäisenä kokouspäivänä 3.11. valitaan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja ja toisena kokouspäivänä 4.11. liittohallitus ja liittovaltuusto.

Näillä vaalisivuilla esitellään kaikki tulevassa liittokokouksessa avoinna oleviin luottamustehtäviin ehdolla olevat taksiyrittäjät. Ehdolle voivat asettua kaikki liiton toiminnassa mukana olevissa yhdistyksissä jäsenenä olevat taksiyrittäjät ja liiton suorajäsenet.

Ehdokasasettelu päättyi 3.9.2020

Mistä on kyse ja mikä merkitys näillä vaaleilla on?

Vaalit ja ehdokkaat:

Puheenjohtajavaali ja ehdokasesittely

Varapuheenjohtajavaali ja ehdokasesittely

Liittohallitusvaali ja ehdokasesittely

Liittovaltuustovaali ja ehdokasesittely

Muut liittokokoustiedot löytyvät jäsensivuilta Taksinetistä

Kaikki liittokokousta koskevat lisätiedot löydät kirjautumalla jäsensivuille Taksinettiin. Kokousedustajatiedot tulee toimittaa liitolle viimeistään 3.10.2020. Lue lisää Taksinetistä.

Tutustu

Tapahtumakalenteri