//Uudet jäsensivut on julkaistu

Taksinetti on jäsenen tietopankki

Kirjaudu Taksinetin tietopankkiin taksiliitto.fi-nettisivujen oikeasta ylälaidasta tai osoitteessa: https://taksinetti.fi/

Ensimmäisen kerran kirjautuessasi sinun on vaihdettava salasanasi. Oma jäsennumerosi toimii edelleen käyttäjätunnuksenasi.

Taksinetti-jäsensivut on kokonaan uudistettu sisällöltään ja ulkoasultaan. Sivusto toimii jatkossa Taksiliiton jäsenyrittäjän omana tietopankkina. Taksinetin sisältö on jaettu nyt Yritys-, Työnantaja-, Kalusto-, Yhdistystoiminta-, Jäsenyys- ja Työkalut-osioihin, joihin tieto on koottu helposti löydettäviksi kokonaisuuksiksi.

Sivuilla on runsaasti asiantuntijatietoa ja neuvoja erilaisista yrittäjyyteen, taksialaan sekä liiton jäsenyyteen liittyvistä asioista. Lisäksi sieltä löytyy yrittäjälle tarpeellisia lomakepohjia sekä useita hyödyllisiä linkkejä, joista voi hakea lisätietoa. Jos Taksinetistä ei löydy tarvittavaa vastausta tai tarvitset muutoin lisätietoa, myös liiton asiantuntijat ovat aina jäsenten palveluksessa.

Jos tarvitset neuvoja kirjatumiseen, ohjeistus löytyy täältä.

Jos sinulla on kysyttävää tai ideoita sivuille, ota yhteyttä: heidi.korpelainen@taksiliitto.fi

Tervemenoa Taksinettiin!

Ajankohtaiset asiat

Taksiliiton sekä taksialan kaikkein ajankohtaisimmista asioista tiedotamme jäsenillemme edelleen Etupuskuri-uutiskirjeessä, jäsenviesteissä, Taksi-lehdessä sekä taksiliitto.fi-sivuillamme ja sosiaalisessa mediassa. Lisäksi järjestöaktiiveja palvelevat järjestöviestit.

2018-12-03T15:18:07+02:003.12.2018|Uutiset|