/Traficomin määräys taksimatkan hinnan ilmoittamisesta astuu voimaan 1.2.2020
Traficomin määräys taksimatkan hinnan ilmoittamisesta astuu voimaan 1.2.20202020-01-15T14:05:55+02:00

Traficomin määräys taksimatkan hinnan ilmoittamisesta voimaan 1.2.2020

Linkki Traficomin uuteen hinnastopohjaan jäsensivuilla Taksinetissä!

Traficomin määräys taksimatkan hinnan ilmoittamisesta astuu voimaan 1.2.2020. Tuolloin määräyksen mukaiset hinnastot on oltava kaikissa niissä takseissa, jotka ottavat kyytejä taksiasemilta tai ns. käsipystyjä liikenteestä. Määräys ei siis koske ennalta tilattuja taksimatkoja.

Traficomin sivuille ilmestyi alussa vääriä hinnastopohjia, jotka eivät kaikilta osin olleet määräyksen mukaisia. Näitä virheellisiä hinnastopohjia saa Traficomin ilmoituksen mukaan käyttää toistaiseksi, mutta uusia painatettaessa on syytä hakea uudelleen määräyksen mukainen pohja.

Taksiliiton jäsenenä saat lisää tietoa aiheesta ja linkin uuteen hinnastoon jäsensivuilta Taksinetistä: www.taksinetti.fi kohdasta TYÖKALUT/Mallipohjat.