Jäsenedut2024-02-27T10:41:57+02:00

Jäsenedut

Taksiliiton edunvalvonta- ja vaikuttamistyö on painava syy Taksiliiton jäsenyyteen. Lisäksi liitto tarjoaa jäsenetuja, jotka kannattaa hyödyntää täysimittaisesti. Ota jäsenyydestäsi kaikki irti!

Laki- ja tekninen neuvonta

Taksiliiton juristien ja teknisen asiantuntijan neuvonta on rahanarvoinen jäsenetusi, joka kannattaa hyödyntää. Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä – koskipa asiasi esimerkiksi työsuhteita, yrittäjyyttä tai tekniikkaa.

Liiton toimiston asiantuntijat neuvovat myös esimerkiksi alan koulutuksiin, viestintään ja yhdistystoimintaan liittyvissä asioissa.

Yhteystiedot:
Laki- ja tekninen neuvonta
Liiton henkilökunta
Jäsenyhdistykset

Koulutukset ja tapahtumat

Koulutustemme avulla tiedät heti toimia oikein. Järjestämme säännöllisesti maksuttomia verkkokoulutuksia esimerkiksi yritystoiminnasta, taloudesta sekä työnantajana toimimisesta. Voit halutessasi katsoa koulutukset myös jälkikäteen tallenteina Taksinetti-jäsensivuilta.

Järjestämme ajoittain myös tapahtumia, joissa pääset tutustumaan toisiin alan yrittäjiin sekä hakemaan ideoita oman yritystoiminnan kehittämiseen. Lisätiedot koulutuksista ja tapahtumista saat tapahtumat-sivulta.

Alan ajantasainen tieto

Jäsensivusto Taksinetti on tietopankki, jossa on saatavillasi tietoa niin yrittäjyydestä, kaluston vaatimuksista kuin työnantajan toimimisesta. Sivuilla on runsaasti myös erilaisia todistus- ja sopimuslomakepohjia sekä tietoa yhdistystoiminnasta. Jos olet jo jäsen, voit kirjautua Taksinetin käyttäjäksi osoitteessa www.taksinetti.fi/register.

Taksi-lehti ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lehti on tuhti ja laadukas tietopaketti, joka lähetetään jäsenille postitse. Lehti on luettavissa myös verkkojulkaisuna sähköpostissa sekä Taksinetti-jäsensivuilla.

Etupuskuri-uutiskirje kokoaa alan ajankohtaisimmat asiat helposti yrittäjän luettavaksi. Uutiskirje ilmestyy kaksi kertaa kuukaudessa, ja se lähetetään sähköpostitse. Etupuskuri on saatavillasi myös jäsensivuilta Taksinetistä.

Taksiuutiset on kuukausittainen livelähetyksemme, jota voit seurata verkossa. Taksiuutisissa kerromme järjestön ja alan ajankohtaisista asioista. Myös Taksiuutisten tallenteet ovat saatavillasi Taksinetissä.

Lisäksi jokainen jäsen saa halutessaan vuosittain kotiinsa postitettuna taskukokoisen Taksikalenterin, ja kaikilla Taksiliiton jäsenillä on oikeus käyttää mainonnassaan ja viestinnässään Taksiliiton Valoa yössä -logoa, joka koostuu kolmesta keltaisesta kuvusta.

Liikekohtaiset jäsenedut

Taksiliiton jäsenyrittäjät saavat erilaisia rahanarvoisia etuja esimerkiksi katsastuspalveluista, vakuutuksista, polttoaineista ja majoituksista. Tarkemmat tiedot kaikista jäseneduistasi löydät Taksinetistä.

Taksikuutio Oy

Taksit.fi

Taksiliiton jäsenenä voit maksutta liittyä mukaan valtakunnalliseen Taksit.fi-taksihakuun. Lisäämällä yrityksesi tiedot valtakunnalliseen taksihakuun olet paremmin asiakkaiden löydettävissä. Taksiliiton jäsenenä saat myös tuntuvat alennukset taksialan tarvikkeista Taksit.fi-verkkokaupasta.

Maksuliikenne

Taksikuutio Oy tarjoaa jäsenalennuksia osasta maksuliikennekeskuksen provisioista. Kysy tarkemmin: maksuliikennekeskus@taksikuutio.fi tai p. 020 7756 792 (arkisin klo 9 – 15). Taksikuutio on Suomen Taksiliiton omistama yhtiö. Yhteystiedot: Taksikuutio.fi.

Lisäksi jäsenetuja myöntävät

A-Katsastus Oy