//Webinaari: Taksit.fi – maksutonta näkyvyyttä taksiyrittäjälle

Aika: 25.9. klo 14-14.30

Vain Taksiliiton jäsenyrittäjille – Ilmainen koulutus

Koulutuksen sisältö:

Taksit.fi sivun tavoitteena on helpottaa luotettavien taksien löytämistä. Sivuston taksihaku on asiakkaille tarkoitettu helppo hakupalvelu, josta löytyy Taksiliiton jäsenyrittäjien taksipalvelut ympäri Suomen. Saat omat tietosi näkyviin sivustolla rekisteröitymällä palveluun ja lisäämällä tarvittavat tiedot. Tässä koulutuksessa käydään läpi, miten lisäät tietosi palveluun ja mitä hyötyä siitä sinulle on.

Kesän ja alkusyksyn aikana Facebookissa ja Instagramissa on kohdennettu taksit.fi markkinointia niihin maakuntiin, joista taksihaussa jo kohtuullisen hyvin löytyy yrittäjiemme taksipalvelujen yhteystietoja. Palvelusta löytyy nyt vähintään yksi taksiyrittäjä tai välitysyhtiö hieman yli 200 paikkakunnalta.

Ole sinäkin helposti löydettävissä ja lisää tietosi taksihakuun!

Mikä on taksit.fi?

• taksit.fi-sivun taksihaku on palvelu, johon Taksiliiton jäsenyrittäjät ja välitysyhtiöt saavat maksutta ilmoittaa yhteystietonsa asiakkaiden löydettäviksi.
  • Palvelussa on yksinkertainen taksihaku: taksit.fi/taksihaku/, johon asiakas syöttää haluamansa paikkakunnan nimen ja saa tuloksena listauksen ko. paikkakunnan taksitilausnumeroista. Kun asiakas tekee haun matkapuhelimella, hän voi soittaa suoraan tilausnumeroon hakutulosta painamalla.

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä webinaarin aikana tai sen jälkeen. Webinaarin tallenteen voi myös katsoa jälkikäteen jäsensivuilta Taksinetistä.

Kouluttajat:

Jouni Mutanen, kehitysjohtaja ja Heidi Korpelainen, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori, Taksiliiton Yrityspalvelu Oy

Ilmoittaudu tästä viimeistään 17.9.2019.

Lisätietoja:

Katja Saksa