//Webinaari. Sosiaalinen media, osa 1: Aloittajan paketti yrittäjälle.
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Webinaari. Sosiaalinen media, osa 1: Aloittajan paketti yrittäjälle.

Haluaisitko tavoittaa paremmin ne ihmiset, jotka tarvitsevat taksipalveluita alueellasi?

Tämän koulutuksen jälkeen osaat perustaa yritystilin sosiaaliseen mediaan ja sinulla on käsitys siitä, kuinka saat kävijöitä sekä yrityksesi sosiaalisen median profiiliin että verkkosivullesi.

• Koulutuksessa käydään läpi sosiaalisen median mainonnan perusteita ja opetellaan, kuinka perustaa Facebook- ja Instagram-yritystilit.
  • Yleiskatsaus mainosmuodoista. Esitellään mainoksen kohdentamisen mahdollisuudet.
  • Kysymyksiä ja vastauksia -osio: ennakkoon lähetetyt kysymykset ja koulutuksessa esiin nousevat kysymykset.

Sisältää tulostettavat koulutusmateriaalit, joiden avulla voi kerrata ja harjoitella lisää.

Kouluttaja: MarkkinointiAkatemia

Hinta: 62 € (sis. alv 24 %)

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 30.1.2019:

Lisätietoja:

Heidi Korpelainen, p. 020 775 6824