//Webinaari: JärjestöPLUS – Liittokokous 2020, järjestöuudistuksen vaikutukset

Järjestäjä: Suomen Taksiliitto ry

Kouluttaja: Tiina Syrjäsalo

Koulutuksen sisältö:

Suomen Taksiliiton varsinainen liittokokous järjestetään samanaikaisesti valtakunnallisten Taksimessujen kanssa Jyväskylässä 9.-10.6.2020.

Tämän vuoden alusta voimaan astuneet liiton sääntömuutokset vaikuttavat merkittävällä tavalla ensi kesän liittokokoukseen. Yhdistysten kannattaa valmistautua omiin vuosikokouksiinsa ja tulevaan liittokokoukseen hyvissä ajoin ja tämä webinaari toimii tuossa valmistautumisessa hyvänä apuna.

Liittokokouksessa käsiteltävien sääntömääräisten asioiden lisäksi kokous valitsee liitolle kaikki luottamushenkilöt seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi. Kokous valitsee liitolle puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan lisäksi seitsemän varsinaista ja neljä varajäsentä liittohallitukseen. Lisäksi valitaan liittovaltuusto, johon jäsenet valitaan maakunnittain.

Webinaarissa kuulet niistä asioista jotka yhdistysten tulee liittokokoukseen valmistautuessaan huomioida ja voit myös esittää mieltä askarruttavia kysymyksiä.

Kouluttaja:

Tiina Syrjäsalo
järjestöasiantuntija, Suomen Taksiliitto ry

Ilmoittaudu tästä viimeistään keskiviikkona 6.11.2019.

Lisätietoja:

Frida Helminen-Lindroos