//Verkostoidu & Vaikuta!-yhdistyspäivä

Aika: keskiviikko 8.2.2023

Paikka: Hotelli Korpilampi,  ESPOO

TERVETULOA MUKAAN YHDISTYSPÄIVÄÄN!

Jo useana vuonna järjestetty Verkostoidu ja Vaikuta! -yhdistyspäivä järjestetään keskiviikkona 8.2.223 hotelli Korpilammella, Espoossa.

Yhdistyspäivän teemana on vaalivuosi 2023

Vuonna 2023 järjestetään taksialan ja Taksiliiton jäsenten kannalta kaksi tärkeää vaalia: eduskuntavaalit (2.4.) ja Taksiliiton liittokokous (6. -7.6.). Helmikuussa järjestettävän yhdistyspäivän ohjelmassa keskitytään vahvasti niin Taksiliiton tavoitteisiin kuin vaikuttamistyöhön, joissa jokaisella yhdistyksellä on merkittävä rooli. Vieraiksi tilaisuuteemme tulevat vaikuttajaviestinnän johtava konsultti Mikko Koskinen (Tekir Oy), liikennepolitiikan asiantuntija Emma-Stina Vehmanen (Suomen Yrittäjät) sekä lakimies Emmi Meriranta (Kuluttajaliitto). Lisäksi ohjelmassa on päivän aiheisiin liittyviä asiantuntijapuheenvuoroja (Suomen Taksiliitto ry, toimisto) Asiapainotteisen päivän jälkeen on varattu aikaa ulkoiluun ja saunomiseen. Päivällisen jälkeen ilta jatkuu vapaamuotoisemmissa merkeissä musiikin, viihteen ja hyvän seuran parissa.

Osallistujat, omavastuumaksut ja ilmoittautuminen

Päivään voivat osallistua kaikki liiton jäsenyhdistysten ja näiden jäsenenä olevien yhdistysten luottamushenkilöt ja jäsenet. Yhdistykset ilmoittavat osallistujansa kootusti Taksiliiton toimistolle viimeistään torstaina 19.1.2023. Jos olet kiinnostunut osallistumaan yhdistyspäivään, olethan yhteydessä omaan yhdistykseesi.

Omavastuumaksuna peritään kultakin osallistuvalta yhdistykseltä: 40€ ensimmäisestä osallistujasta ja 110€ / hlö tätä seuraavista osallistujista. (sis. kaksi aamiaista, lounas- ja päivällisbuffet, iltapäiväkahvit ja majoituksen 2hh:ssa) Yhdistykset päättävät itsenäisesti siitä, perivätkö maksuja tapahtumaan osallistuvilta jäseniltään.

Huom yhdistysten luottamushenkilöt!

Tarkempaa tietoa yhdistyspäivästä on lähetetty 24.11.2022 kaikille niille henkilöille, jotka Taksiliiton jäsenrekisterin mukaan toimivat jossain seuraavissa luottamustoimissa yhdistyksessään: puheenjohtaja, varapuheenjohtaja tai sihteeri. Mikäli toimit yhdistyksessäsi jossain edellä mainitussa luottamustehtävässä, etkä ole saanut viestiä yhdistyspäivään liittyen, olethan yhteydessä: frida.helminen-lindroos@taksiliitto.fi

Frida Helminen-Lindroos, Koulutus- ja järjestöasiantuntija
frida.helminen-lindroos@taksiliitto.fi