//Verkostoidu ja vaikuta! -yhteistyöpäivä 4.2.2020
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Verkostoidu ja Vaikuta! -yhteistyöpäivä järjestettiin ensimmäisen kerran yhdistystoimijoille Nuuksiossa alkuvuonna 2019. Nyt päivä saa jatkoa. Tällä kertaa liiton toiminnassa mukana olevien yhdistysten edustajat tapaavat 4.–5.2.2020 kokoushotelli Gustavelundissa, Tuusulassa!

Ohjelma

Päivän aikana kuullaan kattavasti mm. alan ja järjestön ajankohtaisia asioita. Lisäksi kootaan yhdistysten ajatuksia liiton toiminnan suunnasta, työkaluksi kesällä 2020 liittokokouksessa valittavalle liittohallitukselle. Kesäkuussa järjestettävään liittokokoukseen liittyy monia kysymyksiä ja järjestöuudistuksen myötä tulleita muutoksia, joista yhdistysten on hyvä olla perillä valmistautuessaan vuosikokouksiin ja liittokokoukseen. Myös näitä asioita käsitellään päivän aikana. Oman toiminnan tarkastelun lisäksi on hyvä välillä saada myös muiden näkökulmia. Katsauksen Suomen Lions Liitto ry:n toimintaan tulee meille esittämään yhdistyksen puheenjohtaja Aarne Kivioja. Illalla jatketaan päivän keskusteluja ja tutustumista ruoan, juoman ja rennomman yhdessäolon merkeissä.

Osallistuminen ja ilmoittautuminen

Verkostoidu ja Vaikuta päivä on yhdistystilaisuus, johon osallistujia voivat lähettää liiton toiminnassa mukana olevat yhdistykset. Osallistujiksi toivotaan erityisesti yhdistysten luottamustehtävissä toimivia jäsenyrittäjiä, mutta osallistua voi (ja on toivottavaakin!) kuka tahansa yhdistyksenne jäsen. Mikäli sinua kiinnostaa osallistuminen kyseiseen päivään, ole omaan yhdistykseesi yhteydessä. Liiton toiminnassa mukana oleville yhdistysten puheenjohtajille, varapuheenjohtajille ja sihteereille on lähetetty kutsu ilmoittautumislinkkeineen sähköpostitse.  Osallistuminen edellyttää, että vuoden 2019 jäsenmaksut on maksettu.