//Verkostoidu ja Vaikuta!- yhdistyspäivä
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Verkostoidu ja Vaikuta! -yhdistyspäivä

Aika: keskiviikko 30.3.2022 (HUOM! tapahtuma on siirtynyt maaliskuulle ajankohdasta ke 16.2.2022)

Paikka: Gustavelund, TUUSULA

TERVETULOA MUKAAN YHDISTYSPÄIVÄÄN!

Jo useana vuonna järjestetty Verkostoidu ja Vaikuta! -yhdistyspäivä järjestetään keskiviikkona 30.3.200 kokoushotelli Gustavelundissa, Tuusulassa.

Päivän teemana on ”Paikallinen vaikuttaminen eduskuntavaaleissa 2023”

Yhdistyspäivän tavoitteena on löytää niitä vaikuttamisen keinoja, joilla yhdistykset voivat paikallisesti edistää taksialan ja -yrittäjien asioita eduskuntavaaleihin 2023 valmistauduttaessa, sekä niitä toimia, joiden avulla liiton toimisto voi tätä työtä tukea. Vieraiksi tilaisuuteemme ovat tulossa kansanedustaja Jari Myllykoski, aluejohtaja Kari Jääskeläinen Suomen Yrittäjistä sekä toimitusjohtaja Anssi Kujala Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:stä. Lisäksi kuulemme päivän aiheeseen liittyviä puheenvuoroja liiton toimiston asiantuntijoilta. Asiapainotteisen päivän jälkeen on varattu aikaa ulkoiluun ja saunomiseen. Päivällisen jälkeen ilta jatkuu vapaamuotoisemmissa merkeissä musiikin, viihteen ja hyvän seuran parissa. (HUOM! puhujavieraat saattavat muuttua tapahtuman siirron myötä)

Osallistujat, omavastuumaksut ja ilmoittautuminen

Päivään voivat osallistua kaikki liiton jäsenyhdistysten ja näiden jäsenenä olevien yhdistysten luottamushenkilöt ja jäsenet. Yhdistykset ilmoittavat osallistujansa kootusti Taksiliiton toimistolle viimeistään tiistaina 15.3.2022. Jos olet kiinnostunut osallistumaan yhdistyspäivään, olethan yhteydessä omaan yhdistykseesi.

Omavastuumaksuna peritään kultakin osallistuvalta yhdistykseltä: 40€ ensimmäisestä osallistujasta ja 110€ / hlö tätä seuraavista osallistujista. (sis. kaksi aamiaista, lounas- ja päivällisbuffet, iltapäiväkahvit ja majoituksen 2hh:ssa) Yhdistykset päättävät itsenäisesti siitä, perivätkö maksuja tapahtumaan osallistuvilta jäseniltään.

Tiina Syrjäsalo, järjestöasiantuntija
tiina.syrjasalo@taksiliitto.fi tai 020 7756 802