//Työaika – osa 3 – Vaihteleva työaika ja nollatuntisopimukset
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Työaika – osa 3 – Vaihteleva työaika ja nollatuntisopimukset

Aika: keskiviikkona 10.5.2023 klo 13.00 – 13.30

Webinaarin sisältö

Työaikaa koskeva lainsäädäntö muuttui 1.8.2022. Webinaarissa käsitellään muutoksia, jotka koskevat nollatuntisopimuksia ja muita työsopimuksia, joissa ei ole täsmällistä työaikaa määritelty. Webinaarissa käydään läpi näiden työsuhteiden osalta, että millainen palkanmaksuvelvollisuus työnantajalla on työntekijän sairastumis- ja irtisanomistilanteissa sekä se, mitä työnantajan tulee huomioida työaikasuunnittelussa ja työvuorojen laatimisessa. Uutta on myös korvaus työvuoron peruuntumisesta, joka myös käsitellään webinaarissa.

Kouluttaja

Meri-Tuulia Taipale, neuvontajuristi

Ilmoittautuminen

Webinaari on tarkoitettu vain Taksiliiton jäsenille. Osallistuminen on maksutonta. Osallistumiseen tarvitset vain valitsemasi päätelaitteen ja toimivan nettiyhteyden. Voit ilmoittautua, vaikka ajankohta olisi sinulle huono. Ilmoittautumalla etukäteen saat sähköpostiisi osallistumislinkin, jonka kautta voit katsoa tapahtuman tallenteen jälkikäteen, itsellesi sopivana ajankohtana.

Osallistujalinkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille webinaari-päivänä ke 10.5.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Jos olet Taksiliiton jäsen, voit katsoa webinaaritallenteen jälkikäteen Taksinetissä.