//TAKSINKULJETTAJAN KOULUTUKSIA Turussa ja Salossa
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

TAKSINKULJETTAJAN KOULUTUS

Taxidata Oy kouluttaa toiminta-alueellaan kuljettajia yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa, esimerkkeinä Turun Taksit Ry sekä Salon Seudun Taksit Ry.

Kursseja järjestetään sekä viikonloppu- että iltakursseina. Suorittamalla kurssin hyväksytysti, saat Taxidatan kuljettajan id-kortin ja voit työskennellä Taxidatan sopimusyrityksissä. Kurssin hinta on 400 € sis. alv (sisältää paikallistuntemuskokeen). Lisäksi kuljettajana toimiminen edellyttää ajoluvan jonka myöntää Traficom.

Mikäli olet suorittanut Traficomin ajoluvan 1.7.2018 jälkeen, tulee sinun suorittaa koko Taxidatan vaatima kurssi. Mikäli sinulla on ollut ammattiajolupa jo ennen 01.07.2018 Suoritat paikallistuntemuskurssin (sisältää Taxidatan vaatiman kokeen) sekä laite-osion ja hinta on tällöin alempi, 300€. Varaudu kurssimaksun lisäksi viranomaismaksuihin, jotka eivät sisälly kurssin hintaan, lisätietoa näistä kursseilla.
Liikenne alueita joihin voit kurssin suorittaa on kaksi. Turku, johon lukeutuu Turun lisäksi Raisio, Naantali, Rusko, Lieto, Kaarina ja Paimio. Sekä Salon ja Halikon alue omana kokonaisuutenaan.

Koulutuksen sisältö:

• Lait ja säädökset.
  • Erilaiset matkustajaryhmät sekä inva-taksin perusteet.
  • Toiminta onnettomuustilanteessa.
  • Käytännöt, erilaiset kuljetukset sekä maksutavat.
  • Ammattimainen asiakaspalvelu taksissa.
  • paikallistuntemus
  • Autolaitteisto

Kesto: 37h – 49h

Lisätietoja: koulutus@taxidata.fi

Tulevat kurssit:

Turku 27.5 – 19.6.2019 Bilmarkinkatu 1

Kurssi toteutetaan iltakoulutuksena. Turussa kuljettajina toimiville.

Lukujärjestykseen pääset tästä.

Ilmoittaudu tästä.

Lähetämme sinulle laskun ja muun tarpeellisen informaation kun ilmoittautumisaika päättyy. Maksamalla laskun varmistat paikkasi kursseilla.