//Taksinkuljettajan ilta- ja päiväkoulutuksia. Turku ja Salo, Taxidata Oy
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Kesto: 37h – 49h Lisätietoja: koulutus@taxidata.fi

Tulevat kurssit:

Kurssi 7: Iltakurssi 27.08. – 19.09.2019

Turussa kuljettajina toimiville. Lukujärjestykseen pääset tästä.  Ilmoittaudu kurssille 7.

Kurssi 8: Päiväkurssi 02.09. – 19.09.2019

Turussa kuljettajina toimiville. Lukujärjestykseen pääset tästä. Ilmoittaudu kurssille 8.

Salon koulutustarve kartoitetaan elokuun aikana ja mahdollinen kurssi järjestetään syys-lokakuun aikana.

Lähetämme sinulle laskun ja muun tarpeellisen informaation kun ilmoittautumisaika päättyy. Maksamalla laskun varmistat paikkasi kursseilla.

— Lisätiedot ja tiedustelut: koulutus@taxidata.fi

TAKSINKULJETTAJAN KOULUTUS
Taxidata Oy kouluttaa toiminta-alueellaan kuljettajia yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa, esimerkkeinä Turun Taksit Ry sekä Salon Seudun Taksit Ry. Kursseja järjestetään sekä viikonloppu- että iltakursseina. Suorittamalla kurssin hyväksytysti, saat Taxidatan kuljettajan id-kortin ja voit työskennellä Taxidatan sopimusyrityksissä. Kurssin hinta on 400 € sis. alv (sisältää paikallistuntemuskokeen).

Lisäksi kuljettajana toimiminen edellyttää ajoluvan, jonka myöntää Traficom. Mikäli olet suorittanut Traficomin ajoluvan 1.7.2018 jälkeen, tulee sinun suorittaa koko Taxidatan vaatima kurssi. Mikäli sinulla on ollut ammattiajolupa jo ennen 01.07.2018, suoritat paikallistuntemuskurssin (sisältää Taxidatan vaatiman kokeen) sekä taksilaite-osion ja hinta on tällöin alempi, 300€.

Varaudu kurssimaksun lisäksi viranomaismaksuihin, jotka eivät sisälly kurssin hintaan, lisätietoa näistä kursseilla. Liikennealueita, joihin voit kurssin suorittaa, on kaksi. Turku, johon lukeutuu Turun lisäksi Raisio, Naantali, Rusko, Lieto, Kaarina ja Paimio, sekä Salon ja Halikon alue omana kokonaisuutenaan.
Koulutuksen sisältö:

• lait ja säädökset.
  • erilaiset matkustajaryhmät sekä inva-taksin perusteet.
  • toiminta onnettomuustilanteessa.
  • käytännöt, erilaiset kuljetukset sekä maksutavat.
  • ammattimainen asiakaspalvelu taksissa.
  • paikallistuntemus
  • taksilaitteisto