//Taksiliiton tavoitteet – webinaari
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Aika: tiistai 12.4.2022 klo 14.00 – 14.30

Webinaarin sisältö

Taksiliiton hallitus valmisteli keväällä 2021 liitolle uuden strategian, josta johdettiin neljä konkreettista tavoitetta edunvalvonnan perustaksi. Taksiliiton tavoitteet taksialan toimintaedellytysten vahvistamiseksi tähtäävät pelisääntöjen yhtenäistämiseen taksialalla ja tasapuolisten kilpailumahdollisuuksien varmistamiseen julkisessa liikenteessä. Taustalla tehdään jatkuvasti myös työtä asiakkaiden luottamuksen palauttamiseksi.

Webinaarissa kerrotaan tavoitteista ja niiden merkityksestä, sekä miten työ tavoitteiden toteuttamiseksi tehdään.

Voit tutustua Taksiliiton tavoitteet-esitteeseen tästä

Ilmoittautuminen
Webinaari on tarkoitettu vain Taksiliiton jäsenille. Osallistuminen on maksutonta. Osallistumiseen tarvitset vain valitsemasi päätelaitteen ja toimivan nettiyhteyden. Voit ilmoittautua, vaikka ajankohta olisi sinulle huono. Ilmoittautumalla etukäteen saat sähköpostiisi osallistumislinkin, jonka kautta voit katsoa tapahtuman tallenteen jälkikäteen, itsellesi sopivana ajankohtana.

Ilmoittaudu alla olevan painikkeen kautta viimeistään maanantaina 11.4.2022.

Ilmoittaudu tästä