//Puhe-judo: Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus taksialan ammattilaisille
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Maksuton Taksiliiton jäsenille ja heidän työntekijöilleen!
Muille 250 €

Puhe-judo: Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus antaa oivat eväät vaativienkin tilanteiden selvittämiseen.

Tähän koulutukseen ovat tervetulleita myös jäsentemme työntekijät, jos jäsenyrittäjät heidät itse mukaan ilmoittavat (max. kaksi työntekijää/jäsenyrittäjä). Päivään kuuluu aamukahvi ja lounas.

torstaina 9.5.2019 klo 9-12 (lounas klo 12) Rovaniemellä (Santa’s Hotel Santa Claus)

Koulutuksen sisältö:

Taksinkuljettaja kohtaa työssään valtavan määrän asiakkaita ja kansalaisia, joten taksin kyytiin saattaa istuutua asiakas, joka on jo valmiiksi kuin myrskyn merkki. Haastaviin asiakkaisiin voi kuulua hyvin laaja-alainen kirjo ihmisiä eri yhteiskuntaluokista – yhdistävä tekijä on tunnetilan ryöpsähdys, jonka kohteeksi ammattilainen voi joutua tahtomattaan ja palvelun laadusta huolimatta.

Tällaiset tilanteet saadaan tehokkaimmin hallintaan oikeanlaisella vuorovaikutuksella ja purkamalla vastapuolen tunnetila Puhe-judon keinoin. Opituilla ja oikeanlaisilla viestintätaidoilla on merkittävä vaikutus mihin suuntaan tilanne kehittyy ja kuinka kauan asiakkaan tunnepitoisen käyttäytymisen kohteena joutuu olemaan.

Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus antaa tehokkaat ja käytännönläheiset työkalut siihen, miten tilanteet rauhoitetaan.

Koulutuksen tavoitteet:

– antaa osallistujille käytännönläheisiä toimintamalleja ja työkaluja hoitaa hallitusti haastavia viestintä- ja palvelutilanteita
– antaa selkeä kuva osallistujille tilanteista, jotka ovat ratkaistavissa viestinnällisesti sekä tilanteista, joissa viestinnän keinoin ei voida tilannetta enää rauhoittaa
– antaa osallistujille ammattimaisia keinoja asettaa asiakkaan käytökselle sekä vaatimukselle rajat sekä päättää haastavat asiakastilanteet tyylikkäästi

Kouluttaja:
Tero Ålander – Mielenrauhaa Oy

Terolla on käytännön kokemusta turvallisuuden suunnittelusta ja johtamisesta, riskienhallinnasta sekä muutoksen johtamisesta jo kolmelta vuosikymmeneltä.

Tero on akreditoitu Resilienssi- ja Tunneälyvalmentaja (ESCI), myynnin ja johtamisen verkostokonsultti, yrittäjä ja kokenut palveluliiketoiminnan johtaja. Teron osaamisalueisiin kuuluvat myös maltillisen konfliktinhallinnan menetelmät sekä työpaikkojen sisäisten haastavien viestintä- ja vuorovaikutustilanteiden hallinta. Teron laaja-alainen näkemys ja käytännön kokemus yhdistettynä positiiviseen ja asiakaspalveluhenkiseen otteeseen toiminnan kehittämisessä, luovat vankan pohjan hauskoille, monipuolisille, innostaville ja ennen kaikkea käytännönläheisille koulutuksille ja valmennuksille.

Koulutukseen mahtuu 30 ensin ilmoittautunutta ja enintään kaksi henkilöä yritystä kohden.

Ilmoittaudu 26.4.2019 mennessä: