//Puhe-judo: Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus taksialan ammattilaisille
Ladataan Tapahtumat

torstaina 24.10.2019 Hämeenlinnassa klo 17-20 (kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen)
Museo Militarian Päärakennuksen salissa, (Vanhankaupunginkatu 19, Hämeenlinna)

Hinta:

Maksuton Taksiliiton jäsenille ja heidän työntekijöilleen
Muille 250 €

Koulutuksen järjestäjät:

Suomen Taksiliitto ry ja Hämeen Taksiyrittäjät ry

Koulutuksen sisältö:

Puhe-judo: Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus antaa oivat eväät vaativienkin tilanteiden selvittämiseen. Tähän koulutukseen ovat tervetulleita myös jäsentemme työntekijät, jos jäsenyrittäjät heidät itse mukaan ilmoittavat. Koulutukseen kuuluu myös kahvitarjoilu.

Taksinkuljettaja kohtaa työssään valtavan määrän asiakkaita. Joskus taksin kyytiin saattaa istuutua asiakas, joka on jo valmiiksi kuin myrskyn merkki. Haastavissa kohtaamisissa yhdistävä tekijä on tunnetilan ryöpsähdys, jonka kohteeksi ammattilainen voi joutua tahtomattaan ja palvelun laadusta huolimatta.
Tällaiset tilanteet saadaan tehokkaimmin hallintaan oikeanlaisella vuorovaikutuksella ja purkamalla vastapuolen tunnetila Puhe-judon keinoin. Opituilla ja oikeanlaisilla viestintätaidoilla on merkittävä vaikutus tilanteen kehittymisen suuntaan ja siihen, kuinka kauan asiakkaan tunnepitoisen käyttäytymisen kohteena joutuu olemaan.
Haastavien ja tunnepitoisten asiakastilanteiden tehokas hallinta -koulutus antaa toimivat ja käytännönläheiset työkalut siihen, miten tilanteet rauhoitetaan.

Koulutuksen tavoitteet:

– antaa osallistujille käytännönläheisiä toimintamalleja ja työkaluja hoitaa hallitusti haastavia viestintä- ja palvelutilanteita
– antaa selkeä kuva osallistujille tilanteista, jotka ovat ratkaistavissa viestinnällisesti sekä tilanteista, joissa viestinnän keinoin ei voida tilannetta enää rauhoittaa
– antaa osallistujille ammattimaisia keinoja asettaa asiakkaan käytökselle sekä vaatimukselle rajat sekä päättää haastavat asiakastilanteet tyylikkäästi

Kouluttaja:

Tero Ålander – Mielenrauhaa Oy

Terolla on käytännön kokemusta turvallisuuden suunnittelusta ja johtamisesta, riskienhallinnasta sekä muutoksen johtamisesta jo kolmelta vuosikymmeneltä.
Tero on akreditoitu Resilienssi- ja Tunneälyvalmentaja (ESCI), myynnin ja johtamisen verkostokonsultti, yrittäjä ja kokenut palveluliiketoiminnan johtaja. Teron osaamisalueisiin kuuluvat myös maltillisen konfliktinhallinnan menetelmät sekä työpaikkojen sisäisten haastavien viestintä- ja vuorovaikutustilanteiden hallinta.
Teron laaja-alainen näkemys ja käytännön kokemus yhdistettynä positiiviseen ja asiakaspalveluhenkiseen otteeseen toiminnan kehittämisessä, luovat vankan pohjan hauskoille, monipuolisille, innostaville ja ennen kaikkea käytännönläheisille koulutuksille ja valmennuksille.

Koulutukseen mahtuu 50 ensin ilmoittautunutta.

Ilmoittaudu tästä 17.10.2019 mennessä.