/, Kokoukset/Liittokokous, Suomen Taksiliitto ry
Ladataan Tapahtumat

Suomen Taksiliitto ry:n liittokokous valitsee Jyväskylässä 9.–10.6.2020 Taksiliitolle seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi kaikki luottamushenkilöt.

Kokous valitsee liitolle puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, liittohallituksen ja liittovaltuuston. Valittavat luottamushenkilöt ovat niitä, jotka vastaavat liiton toiminnasta liittokokousten välisenä aikana. Ensimmäisenä kokouspäivänä 9.6. valitaan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja ja toisena kokouspäivänä 10.6. liittohallitus ja liittovaltuusto.

Vaalisivuilla esitellään kaikki tulevassa liittokokouksessa avoinna oleviin luottamustehtäviin ehdolla olevat taksiyrittäjät. Ehdolle voivat asettua kaikki liiton toiminnassa mukana olevissa yhdistyksissä jäsenenä olevat taksiyrittäjät ja liiton suorajäsenet.

Ehdokasasettelu ja lisätietoa vaaleista Taksiliiton nettisivuilla

Liittokokouksen sivut avataan Taksinettiin joulukuussa 2019.

Kaikki liittokokousta koskevat materiaalit ja lisätiedot, aina kokoukseen osallistumisesta äänestämiseen ja varsinaisten kokousedustajien valtuuttamiseen löydät joulukuussa kirjautumalla jäsensivuille Taksinettiin.