/, Kokoukset/Liittokokous, Suomen Taksiliitto ry
Ladataan Tapahtumat

Suomen Taksiliitto ry:n liittokokous kokoontuu Jyväskylän Paviljongin auditoriossa 3. – 4.11.2020.

Alkuperäistä kokousaikaa 9. – 10.6.2020 jouduttiin koronatilanteen vuoksi siirtämään marraskuulle. Kokous tullaan järjestämään kaikkia terveys- ja muiden viranomaisten suosituksia noudattaen. Kokous käsittelee yhdistyksen sääntömääräiset asiat. Kokous valitsee liitolle seuraavaksi kolmivuotiskaudeksi kaikki luottamushenkilöt (puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, liittohallitus ja liittovaltuusto). Valittavat luottamushenkilöt ovat niitä, jotka vastaavat liiton toiminnasta liittokokousten välisenä aikana. Ensimmäisenä kokouspäivänä 3.11. valitaan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja ja toisena kokouspäivänä 4.11. liittohallitus ja liittovaltuusto.

Vaalisivuilla esitellään kaikki tulevassa liittokokouksessa avoinna oleviin luottamustehtäviin ehdolla olevat taksiyrittäjät. Ehdolle voivat asettua kaikki liiton toiminnassa mukana olevissa yhdistyksissä jäsenenä olevat taksiyrittäjät ja liiton suorajäsenet.

Kaikki liittokokousta koskevat materiaalit ja lisätiedot (kokouskutsu, kokousedustajien valtuuttaminen ja ilmoittaminen, äänestäminen, usein kysytyt kysymykset jne.), löydät kirjautumalla jäsensivuille Taksinettiin.

Luottamushenkilöehdokkaaksi voi asettua 3.9.2020 saakka
Ehdokasasettelu päättyy 3.9.2020, minkä jälkeen ehdolle ei enää voi asettua. Lue lisää vaaleista ja asetu ajoissa ehdokkaaksi: taksiliitto.fi/vaalit

Aloitteet kokoukselle tulee toimittaa 3.9.2020 mennessä osoitteeseen liittokokous@taksiliitto.fi

Äänioikeutettujen jäsenyhdistysten ja välitysyhtiöjäsenten tulee ilmoittaa valitsemansa kokousedustajat, ja äänioikeutettujen suorajäsenten ilmoittautua kokousedustajaksi, viimeistään 3.10.2020: liittokokous@taksiliitto.fi. Tämän jälkeen kokousedustajien ilmoittaminen / kokousedustajaksi ilmoittautuminen ei enää ole mahdollista. Lue lisää Taksinetistä

Liittokokoukseen liittyvissä kysymyksissä voit laittaa viestiä osoitteeseen liittokokous@taksiliitto.fi tai ole yhteydessä liiton toimistoon.