/, Virkistystapahtumat/Lapin Taksien Syyspäivät: 30-vuotisjuhla Levillä
Ladataan Tapahtumat

Lapin Taksiyrittäjät ry toivottaa koko maan taksiautoilijat seuralaisineen tervetulleiksi Lapin Taksien Syyspäiville, viettämään tapahtuman 30-vuotisjuhlaa

Aika:      8. – 10.10.2021
Paikka: Levi Hotel Spa, Kittilän Levi

Päivien tarkoituksena on jakaa autoilijoille tietoa suomalaisesta taksitoiminnasta ja sen kehityksestä sekä kaikista uusista alan mahdollisuuksista ja uhkakuvista. Taksilaki muuttuu taas tänä vuonna. Syyspäivillä Taksiliiton edustajat puheenjohtaja Kai Andersson ja laki- ja neuvontapalveluiden päällikkö Jenni Välimäki kertovat muuttuneesta laista laajan kattauksen. Kansanedustaja Markus Lohi tuo syyspäiville eduskunnan tervehdyksen. Hänen puheenvuorossa tulee mahdollisesti esille taksilain muutokset, kelakyytien kilpailutus ja muuta mitä eduskunnassa on vireillä.

Sidosryhmienkin toimintaan taksilain muutokset vaikuttavat paljon. Heidänkin osalta varmaan saamme oikeaa tietoa mitä taksiliikenteessä tapahtuu heidän kannaltaan. Sidosryhmiä on tähän mennessä ilmoittautunut päiville: Veho Group, Pohjola Vakuutus Oy, Semel Oy, Trippi Oy, Frogne Oy, Titec Oy, Tamlans Oy, Jonasson Oy,  Mainos Harila Oy, Pohjoisen Mittariasennus Oy, Lähitaksi Oy, Taksi Helsinki Oy. Heidän toimesta saadaan varmaan näyttävä näyttely aikaiseksi.

Syyspäivillä on perinteisesti ollut arpajaiset, joihin sidosryhmämme ovat antaneet palkintoja. Tänäkin vuonna arpajaiset järjestetään. Tämän vuoden palkintoja: Kaksi keltaista Jopoa. Toinen on juhlavuoden Jopo teipattuna juhlavuoden tunnuksin, jossa on polkupyörän peräkärry mukana, paketin arvo n. 600 euroa. Toinen Jopo on ns. koronajopo. Kesärengassarja arvotaan, joka tulee asentaa taksiautoon, on taksivaatetta, työkaluja, lamppuja ja ym. laatu tavaraan. Palkintoja arvotaan 30-40 kappaletta, joten voitto mahdollisuus on hyvä. Arvonta tapahtuu lauantain iltatilaisuuden alussa klo 19.30.

Lauantai-illan juhlatilaisuudessa tulee esiintymään klo 20.00 näyttelijä Hannu Friman. Esitys on ”Mitä nainen haluaa”. Tämä Hannun esitys on saanut erittäin hyvää palautetta kaikkialla missä se on esitetty.

Tapahtuman aikataulu
Kokoustila pe 18.00-20.00, kokoustila la 10.00-16.30. Juhlaillallinen Ahku-ravintola klo 19.30 alkaen. Lopullinen ohjelma aikatauluineen lähetetään osallistujille syyskuun aikana. Lopullinen ohjelma aikatauluineen lähetetään osallistujille syyskuun aikana.

Osallistumismaksu
Osallistumismaksu on 70e / hlö. Juhalvuoden kunniaksi, Lapin Taksiyrittäjät ry:n jäseniautoilijoilta ei peritä osallistumismaksua. Jäsenautoilijan seuralaiselta peritään 50 euroa. Osallistumismaksu sisältää päivien kokoustarjoilut, lounaan ja juhlaillallisen. Näihin tarjoilukustannuksiin osallistuvat myös päiville osallistuvat sidosryhmät. Kaikki osallistujat vastaavat itse matkustamiseen ja majoitukseen liittyvistä kuluista.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja:
Päiville ilmoittautuminen ja mahdolliset ruoka-allergiat tulee ilmoittaa Lapin Taksiyrittäjille pe 17.9.2021 mennessä sähköpostitse: toimisto@lapintaksiyrittajat.fi tai puhelimitse: 0400 891 495.

Majoituksen voi varata Lapin Taksiyrittäjien kautta tai suoraan hotellilta tunnuksella ”TAKSI2021”.

Levi Hotel Spa – huonevaihtoehdot ja majoitushinnat:
Standard huone 1 hh 160 € / 2 vrk
Standard huone 2 hh 180 € / 2 vrk