//JärjestöPLUS – Luottamushenkilönä yhdistyksessä
Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Aika: keskiviikko 4.5.2022 klo 13.00 – 13.30

Webinaarin sisältö
Kuka päättää yhdistyksen asioista? Kenen vastuulla on järjestää kokoukset ja tehdä pöytäkirjat? Yhdistyksen puheenjohtaja/sihteeri vaihtui, kenelle pitää ilmoittaa ja kuka ilmoituksen tekee? Tässä koulutuksessa tarkastellaan yhdistystoimintaan liittyviä erilaisia luottamustehtäviä sekä niihin sisältyviä vastuita ja velvoitteita.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?
Luottamustehtävät yhdistyksessä -verkkokoulutus on osa yhdistystoimintaa tarkastelevaa JärjestöPLUS koulutussarjaa ja se on tarkoitettu erityisesti jäsenyhdistysten luottamustehtävissä toimiville sekä luottamustehtävistä kiinnostuneille Suomen Taksiliiton jäsenyrittäjille.

Kouluttajat

JärjestöasiantuntijaTiina Syrjäsalo ja järjestö- ja koulutusasiantuntija Frida Helminen

Ilmoittautuminen
Webinaari on tarkoitettu vain Taksiliiton jäsenille. Osallistuminen on maksutonta. Osallistumiseen tarvitset vain valitsemasi päätelaitteen ja toimivan nettiyhteyden. Voit ilmoittautua, vaikka ajankohta olisi sinulle huono. Ilmoittautumalla etukäteen saat sähköpostiisi osallistumislinkin, jonka kautta voit katsoa tapahtuman tallenteen jälkikäteen, itsellesi sopivana ajankohtana.

Ilmoittaudu alla olevan painikkeen kautta viimeistään tiistaina 3.5.2022.

Ilmoittaudu tästä