/Tampereen Taksiautoilijat ry:n jäsenpalvelut- ja edut
Tampereen Taksiautoilijat ry:n jäsenpalvelut- ja edut2019-06-04T10:14:56+03:00

Tampereen Taksiautoilijat ry:n jäsenpalvelut- ja edut

Tampereen Taksiautoilijat ry tarjoaa jäsenilleen neuvontaa paikallisella tasolla ja opastaa yrittäjiä kilpailutuksiin osallistumisessa. Uusille halukkaille jäsenille yhdistys järjestää tilaisuuden osallistua koulutuksiin.

Tampereen Taksiautoilijat ry tukee jäsentensä hyvinvointia ja sponsoroi eri urheilulajeja, kuten pilkkikilpailuihin osallistumista, jääkiekkoa, salibandya, jalkapalloa ja ammuntaa. Yhdistys myös järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia, kuten pikkujouluja tai kesätapahtumia tilanteen mukaan.

Alennuksia jäsenille:

• Ruokailuun liittyen Shell ja Neste ovat luvanneet taksinkuljettajille omat alennuksensa. Myös osa paikallisista grilleistä antaa alennuksia ostoksista.
  • AD Varaosamaailma Hatanpäällä antaa Taksarialennuksia ostoksista ja huolloista.