/SISÄÄNPÄÄSY
TULE NÄYTTEILLEASETTAJAKSI!
KYSYTTÄVÄÄ? OTA YHTEYTTÄ.

Iltatapahtuman sisäänpääsyrannekkeet

Taksimessujen illanvietto ti 7.6.2022 klo 18 – 22 on sisäänpääsymaksullinen viihteellinen tapahtuma, johon tarvitset sisäänpääsyrannekkeen.

Osta sisäänpääsyrannekkeet (á 25€) itsellesi ja ystävillesi  Taksit.fi -verkkokaupasta (rannekkeet tulevat myyntiin joulukuussa 2021).

Taksiliiton jäsen, hyödynnä jäsenetusi (arvo 50€) varaamalla maksuttomat sisäänpääsyrannekkeet ennakkoon

Taksiliiton jäsenet voivat hyödyntää jäsenetuaan ja varata ennakkoon maksuttoman sisäänpääsyrannekkeen  itselleen ja yhdelle ystävälle. Ennakkovaraus tulee tehdä viimeistään 29.4.2022. Jäsenmaksujen tulee olla maksettuna rannekkeita varattaessa ja lunastettaessa. Tarkemmat varausehdot löydät ennakkovarauslomakkeelta.

Jäsen, Ennakkovaraa rannekkeet tästä
_

Etkö ole vielä jäsen? Liity tämän linkin kautta niin pääset hyödyntämään tämän sekä muut jäsenedut.

Taksimessujen illanvieton rannekemyynti Taksit.fi -verkkokaupassa

Sisäänpääsyrannekkeita Taksimessujen illanviettoon myydään kaikille halukkaille Taksit.fi -verkkokaupassa hintaan 25€ / kpl (sis. alv 10%).
Rannekkeet tulevat myyntiin joulukuussa. Ranneke oikeuttaa illanvieton sisäänpääsyyn ja kattaa viihteellisen ohjelman iloisissa messutunnelmissa.
Rannekemyynti päättyy 31.5.2022.

Siirry taksit.fi verkkokauppaan