/Taksi2020-taksimessut
Taksi2020-taksimessut2020-08-21T10:59:19+03:00

Tiedote 21.8.2020

Taksimessut 3. – 4.11.2020 joudutaan perumaan

Taksi 2020 -tapahtumaa jouduttiin aiemmin tänä vuonna kärjistyneen koronatilanteen ja erilaisten rajoitusten myötä jo kertaalleen siirtämään kesäkuulta marraskuulle. Tapahtumajärjestelyjä on kokonaisuudessaan jouduttu arvioimaan uudestaan tämän hetken tilanteen valossa, ja valitettava päätös on, että Taksimessuja ja Taksimessujen illanviettoa ei tänä vuonna järjestetä.

Lippumaksujen palautukset:
Jos olet jo ostanut lippuja Taksi2020 -tapahtumaan, palautetaan rahat sinulle automaattisesti sille tilille, mistä alkuperäinen maksu on tullut.  Palautus suoritetaan keskitetysti viikkojen 35 ja 36 aikana. Saat sähköpostiisi vahvistuksen rahojen palautuksesta.

Majoitusvarausten peruutus:
Taksimessuja varten majoitusvarauksia tehneille muistutuksena, että JKL Bookingin kautta tehdyt majoitusvaraukset ovat peruttavissa 7.9.2020 saakka (kirjallisesti: majoitus@paviljonki.fi). Tämän jälkeen muutokset eivät enää ole mahdollisia.

Olisi ollut ihana tavata teidät taksiyrittäjät ja yhteistyökumppanit, mutta tässä maailmantilanteessa koemme vastuullisemmaksi teoksi olla kokoontumatta yli tuhatpäisellä joukolla. Kiitämme lämpimästi niin kaikkia yhteistyökumppaneitamme kuin tapahtumaan jo mukaan ilmoittautuneita osallistujia ja toivomme, että tulevat vuodet tuovat meille uusia mahtavia messukokemuksia!

Suomen Taksiliitto ry:n liittokokous
kokoontuu suunnitellusti 3. – 4.11.2020 ja liittovaltuuston järjestäytymiskokous on 4.11.2020. Kokous järjestetään kaikkia viranomaisohjeita noudattaen.

TAKSI2020 TAPAHTUMALIPUT – RAHOJEN PALAUTUS

MAJOITUSVARAUSTEN PERUUTUS