/, Uutiset/Tuplaamme automaattisesti Taksi2020-taksimessujen illanviettoon verkkokaupasta 12.–16.2.2020 ostetut liput

Tartu Taksi2020-tarjoukseen!

HUIPPUTARJOUS: Tuplaamme automaattisesti kaikki Taksi2020-taksimessujen illanviettoon verkkokaupasta 12.–16.2.2020 ostetut liput.

www.taksit.fi/kauppa

Saat siis kaupan päälle yhtä monta lippua kuin ostoksesi on!!* Kun ostat 12.–16.2. yhden lipun, sinua odottaakin kaksi lippua, tai jos ostit viisi lippua, sinua odottaa kymmenen lippua illanviettoon! Ota ystävät, työkaverit, tuttavat, sukulaiset ja naapuritkin matkaan viihteelliseen illanviettoon! Nyt nimittäin kannattaa hommata liput kerralla koko porukalle.

Tule rentoon ja ainutkertaiseen tapahtumaan 9.6.2020 klo 19–22 kesäisen Jyväskylän ja messuhumun keskelle! Luvassa livemusiikkia, viihdettä, yhdessäoloa, ruokaa, juomaa, mukavia kohtaamisia ja paljon muuta.

Illanvietossa viihdyttävät:
Bilebändi ICON
Stand up -koomikko Ali Jahangiri
Hovimuusikko Ilkka

Liput myynnissä ainoastaan verkkokaupassa. Hyödynnä huikea tarjous ja osta liput nyt:

*Tarjous koskee 12.–16.2.2020 Taksit.fi-verkkokaupasta ostettuja Taksi2020-illanvieton lippuja: Taksimessujen illanvieton sisäänpääsylippu (sis. ruoka)
tai
Taksi2020-lippupaketti, jossa illanvieton sisäänpääsyn (sis. ruoka) lisäksi
kaksi lounaslipuketta käytettäväksi 9.–10.6. päivämessuilla.

Päivämessuille on vapaa pääsy.

Varaa myös tapahtuma-ajan majoitus ajoissa!

Kiintiöhotelleista esim. Scandicin kohdalla, yksittäisissä varauksissa viimeinen varauksen muutos/peruutuspäivä on jo 3. helmikuuta ja muissa (Sokos Hotels, Greenstar-hotelli ja Hotelli Verso) 23. huhtikuuta.

Majoitusvarausohjeet ja kiintiöhotellit

2020-02-13T09:24:53+02:0012.2.2020|Ajankohtaista, Uutiset|