/Kuka ja kuinka voi asettua ehdolle?
Kuka ja kuinka voi asettua ehdolle?2020-09-04T09:46:04+03:00

Kuka ja kuinka voi asettua ehdolle?

Ehdokasasettelu on päättynyt 3.9.2020

Ehdokastiedot on julkaistu

Kaikki määräaikaan 3.9.2020 mennessä toimitetut ehdokastiedot on julkaistu vaalisivuilla. Luottamustehtäviin ovat voineet asettua ehdolle kaikki liiton alla toimivissa yhdistyksissä jäsenenä olevat taksiyrittäjät sekä liiton suorajäsenenä olevat yrittäjät. Ehdokkaaksi ei enää voi asettua.

Ehdolla voi olla vaikka kaikkiin luottamustehtäviin, mutta valituksi voi tulla vain yhteen.

Ensimmäisenä kokouspäivänä 3.11.2020 käydään puheenjohtajavaali ja sen lisäksi varapuheenjohtajavaali. Toisena kokouspäivänä 4.11.2020 käydään liittohallituksen vaali, minkä jälkeen seuraa vielä liittovaltuuston vaali. Jos ehdokas tulee valituksi johonkin luottamustehtävistä, ei ehdokkuutta huomioida enää sen jälkeen tulevissa vaaleissa. Osa valtuustoehdokkaista on ehdolla myös liittohallitukseen. Jos ehdokas tulee valituksi hallitukseen, ei ehdokkuutta enää valtuustovaalissa huomioida. Niiden valtuustoehdokkaiden kohdalla, jotka ovat ehdolla myös hallitukseen, on tieto merkitty valtuustoehdokkaiden esittelytekstiin.

Ehdokastietojen täydentäminen

Ehdokasasettelu on päättynyt 3.9.2020 eikä ehdolle asettuminen ole enää mahdollista. Ehdokasesittelyä varten pyydettyjä muita tietoja ja materiaaleja (mm. kuva) voidaan täydentää ehdokasasettelun päättymisen jälkeenkin. Tietojen täydennykset toimitetaan osoitteeseen: taksiliitto@taksiliitto.fi

Tutustu

Tapahtumakalenteri