/Lapin Taksiyrittäjien jäsenpalvelut ja -edut
Lapin Taksiyrittäjien jäsenpalvelut ja -edut2019-05-21T15:59:35+03:00

Lapin Taksiyrittäjät ry jäsenpalvelut ja -edut

Lapin Taksiyrittäjät ry:n toiminta-alue on pääsääntöisesti Lappi. Yhdistyksemme on Suomen Taksiliitto ry:n jäsenyhdistys.

Tarjoamme jäsenyrittäjillemme laajaa jäsenneuvontaa alueemme kilpailutuksiin, kuten kuntien koulu- ja sosiaalipuolen kuljetuksiin sekä muihin kuntien ostamaan kuljetuspalveluun liittyen. Meidän kauttamme Lapin alueen taksiyrittäjät saavat myös tietoa ELY-keskusten kilpailutuksista, joissa haetaan kuljetuspalveluntuottajia joukkoliikenteen hoitamiseen.

Yhdistyksemme järjestää vuosittain vuosikokouksen, jonne kaikki jäsenyrittäjämme ovat tervetulleita päättämään yhteisistä asioista. Järjestämme myös tarpeen mukaan koulutustilaisuuksia eri puolilla aluettamme. Tämän lisäksi toteutamme syksyisin suositut Lapin Taksien Syyspäivät jollain tunturialueella.

Teemme päivittäin yhteistyötä niiden taksialan toimijoiden kanssa, jotka tuottavat taksamittareita, maksupäätteitä ja muita taksialalla tarvittavia laitteita.

Olemme myös vaikuttamassa sellaisissa Lapin alueen työryhmissä, joissa käsitellään kuljetus- ja liikkumispalveluita. Teemme laajaa yhteistyötä muun muassa Liikenneturvan, poliisiviranomaisten, ELY-keskusten, Lapin Liiton sekä muiden sellaisten toimijoiden kanssa, jotka vaikuttavat taksiliiketoimintaan.

Me autamme mielellämme sinua menestymään taksitoiminnassa, sillä meillä on taksialasta ja erityisesti Lapin alueen taksiyrittäjyydestä vankka kokemus!

Lapin Taksiyrittäjät ry

Tutustu