//Kesätyöntekijät Ossi ja Eryka

Kesähessujen kesätervehdys

Hei! Olen Ossi Erkkilä ja olen ollut viime viikosta lähtien kesätyöntekijänä täällä Taksiliitossa. Päivät ovat kuluneet kirjeiden tehtailussa, tavaroiden kantamisessa ja muussa mukavassa ja rentouttavassa hommassa.

Moikka! Mä olen Eryka Saksa toinen kesätyöntekijä Taksiliitosta. Ollaan Ossin kanssa saatu kokeilla kaikennäköisiä hommia täällä toimistolla. Vaikkakin suunnitelmat menivät uusiksi vallitsevan tilanteen vuoksi, on täällä ollut paljon tekemistä. Viime viikko sujui hyvin ja nyt jatketaan vielä tämä viikko hommia täällä Haagassa.

Heti alussa kun tultiin meidät toivotettiin hyvin tervetulleiksi. Toimistolla on vain pieni määrä ihmisiä paikalla, mutta ilmapiiri on sitäkin hyväntuulisempi. Apua saa missä vaan ja milloin vaan, jos jotain kysymyksiä tulee ja erityisesti sen vuoksi täällä on ollut mukava työskennellä.

Pääasiassa ollaan tehty tavallisia toimistohommia, mutta viimeviikolla kävimme jakamassa kesätervehdyksiä lakujen kera taksiasemilla Helsingissä ja Vantaalla. Eilen käytiin Heinolassa raportoimassa yrittäjien yhteisestä tempauksesta. Yrittäjät siis kuljettivat riskiryhmään kuuluvia asiakkaita ilmaiseksi K-Citymarkettiin.

Harmillista kuitenkin on, että emme päässeet tapaamaan Taksiliiton jäseniä toimistolla. Onneksi pääsimme tekemään muita mukavia hommia sekä tapaamaan kuljettajia taksiasemilla.

Muistattehan käydä seuraamassa Taksiliittoa Instagramissa, Facebookissa sekä Twitterissä. Nyt kuitenkin toivotamme teille aurinkoista kesää ja turvallisia päiviä sekä liikenteessä että lomalla!

Kesäterveisin, Ossi ja Eryka

Suomen Taksiliitto ry on mukana Kesäduuni OP:n piikkiin – kampanjassa.

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa osuuspankki tarjoaa työnantajana toimivalle yhdistykselle tuen nuoren työllistämiseksi. Kun yhdistys palkkaa nuoren, OP maksaa yhdistykselle nuoren palkan kahdeksi viikoksi. Kesällä 2020 yli 2100 nuorta saa kesätyön kampanjan kautta.

Haluamme olla mukana tarjoamassa nuorille positiivisia kokemuksia työelämästä.

Tutustu

Tapahtumakalenteri