//Kesätyöntekijänä Taksiliitossa

Kesätyöntekijänä Taksiliitossa

Terveiset Haagasta! Täällä kirjoittelee Pinja Hokkanen, Yrityspalvelun kesätyöntekijä. Huhtikuusta alkaen minut on voinut bongata Taksiliiton toimiston aulasta, jossa pääasiassa otan asiakkaita vastaan sekä hoidan tarvikemyyntiä. Työhöni kuuluu lisäksi puhelimeen ja sähköposteihin vastailua, postitusta sekä satunnaisia juoksevia asioita, joita silloin tällöin hoidamme yhdessä Ronjan kanssa.

Tervehdys! Olen Ronja Koskinen ja toimiston toinen kesätyöntekijä tänä kesänä. Olen töissä Yrityspalvelun puolella vastaillen vaihteeseen sekä sähköposteihin. Työt koostuvat siis asiakaspalvelutehtävistä, mutta mukaan mahtuu välillä myös postitusta tai muita toimistohommia.

Pääsemme molemmat töissämme kohtaamaan lukuisia yrittäjiä päivittäin. Ronjan kohtaamiset sijoittuvat useimmiten puhelimeen, ja Pinjan toimistolla vieraileviin yrittäjiin. Nämä kohtaamiset ovat mielenkiintoisia ja tekevät työstämme monipuolista.

Toimiston ilmapiiri on hyväntuulinen, ja meidät otettiinkin avoimesti vastaan heti alusta alkaen. Satunnaisille kommelluksillemme on osattu nauraa, mutta myös apua on saanut heti sitä pyytäessä.

Kuten kesätyöntekijöiden tehtäviin kuuluu, olemme töiden lomassa pyrkineet myös ilahduttamaan muuta toimiston väkeä, ajoittain tahattomasti. Olemme poimineet kukkia ja laittaneet ne toimistolle esille sekä työntekijöiden että toimistolla käyvien jäsenten nähtäville. Näitä kukkia toiset ovat arvostaneet enemmän kuin toiset, mutta varma menestys oli se, kun Ronjan koira vietti päivän toimistokoirana. Rapsutettava nautti päivästä varmasti yhtä paljon kuin rapsuttajatkin. Myös Pinjan koira Miina pääsee varmasti vielä kesän aikana käymään.

Toimiston väki on myös onnistunut ilahduttamaan meitä. Saimme molemmat kesäkuun alussa valkoiset lakit päähämme, joten meitä muistettiin erinomaisilla ylioppilaskahveilla. Virkistyspäivän frisbeegolf oli nauruntäyteinen aktiviteetti, jossa työntekijät pärjäsivät vaihtelevalla menestyksellä aina täysistä pisteistä lammen pohjalle pudonneeseen frisbeeseen.

Haluamme toivottaa kaikille hupaisaa kesää ja aurinkoisia hetkiä niin ratin takana kuin töiden ulkopuolellakin! Tervetuloa piipahtamaan toimistolle! Me työntekijät vaihdamme mielellämme kuulumisia eri puolelta Suomea tulleiden yrittäjien kanssa.

Muistakaa myös seurata Taksiliiton Instagramia, josta voitte heinäkuun aikana seurata arkeamme toimistolla kesätyöläisen silmin.

Terveisin,

Kesähessut Ronja ja Pinja

Vastuullisten aikuisten tavoin olemme ostaneet töihin toimistomukit. Ronja toi vasemmalla näkyvät mukit Skotlannista, Pinja osti mukit Lontoossa käydessään.

Tutustu

Tapahtumakalenteri