/, Tiedotteet/Kai Andersson jatkaa Taksiliiton puheenjohtajana

Suomen Taksiliiton liittokokouksessa Jyväskylässä valittiin tänään liitolle puheenjohtaja. Puheenjohtajana jatkaa liittoa vuodesta 2017 johtanut taksiyrittäjä Kai Andersson (64) Espoosta.

Taksiliiton puheenjohtajaksi oli ehdolla Anderssonin lisäksi taksiyrittäjä Tuomo Heino Kotkasta, taksiyrittäjä Ali Hosseini Helsingistä ja taksiyrittäjä Markku Pakkanen Kouvolasta. Puheenjohtaja ratkaistiin vaalilla, jossa heti ensimmäisellä kierroksella eniten ääniä saanut ehdokas tuli valituksi.

Liiton varapuheenjohtajaksi valittiin taksiyrittäjä Markku Ylikulju Raahesta. Ylikulju on toiminut vuodesta 2017 Taksiliiton II puheenjohtajana. Hänellä ei ollut vastaehdokkaita. Järjestöuudistuksesta johtuen liitolle ei valittu enää III puheenjohtajaa.

Puheenjohtajien toimikausi on 3 vuotta.

Lisätietoja     tiedottaja Anne Jormanainen p. 040 762 5297

2020-11-03T16:02:43+02:003.11.2020|Ajankohtaista, Tiedotteet|