/Jäsenhankintakampanja
Jäsenhankintakampanja2020-03-16T10:45:19+03:00

Jäsenhankintakampanja

Suosittele liiton jäsenyyttä uudelle yrittäjälle

Hei Taksiliiton jäsen! Vahva oma järjestö on jokaisen jäsenyrittäjän ja koko toimialan etu. Taksiliitto on juuri niin vahva kuin jäsenemme haluavat. Haastamme jäsenhankintakampanjaan nyt mukaan kaikki liiton nykyiset jäsenet ja palkitsemme teidät onnistuneesta jäsenhankinnasta. Jokaisen meistä kannattaa yrittää pitää huolta siitä, että saamme mahdollisimman monta uutta taksiyrittäjää Taksiliiton jäseneksi.

Saat jokaisesta hankkimastasi jäsenestä 50 €:n palkkion!

Maksamme onnistuneesta jäsenhankinnasta nykyiselle jäsenelle 50 €:n palkkion. Palkkion saa jokaisesta hankitusta jäsenestä. Palkkio voidaan maksaa myös yritykselle, joka on ennakkoperintärekisterissä, jolloin siitä ei peritä ennakkoveroa.

Tulospalkkion saaminen edellyttää, että jäsenhakemuslomakkeelle merkitään jäsenen hankkineen henkilön tai yrityksen nimi verkkolomakkeen Suosittelija-kohtaan (tai paperilomakkeen Lisätietoja-kohtaan). Lisäksi jäsenen on maksettava jäsenmaksunsa, ennen kuin tulospalkkio voidaan maksaa. Kun nämä edellytykset täyttyvät, palkkio maksetaan seuraavan kuun 10. päivä.

Omaa yhdistystä kannattaa aina mainostaa!

Palkkio maksetaan jäsenestä, joka liittyy järjestöömme jonkun liiton jäsenyhdistyksen kautta tai liiton suorajäseneksi. Omaa jäsenyhdistystä kannattaa tietysti aina mainostaa mahdollisen uuden jäsenen kanssa puhuessa.

Palkkion voi saada uudesta jäsenestä sekä sellaisesta taksiyrittäjästä, joka on ollut aiemmin liiton jäsen, mutta jolla on vähintään vuosi 2019 kokonaan maksamatta.

Myös jäsensivuilla Taksinetissä tietoa jäsenhankintapalkkiosta: www.taksinetti.fi (osiossa Jäsenyys/Jäsenhankintapalkkio)

Tietoa Taksiliittoon liittymisestä ja jäseneduista täällä.

Jäsenhakemuslomake.

Tutustu