/Jäsenhankintakampanja
Jäsenhankintakampanja2021-01-25T09:59:58+03:00

Hanki uusi jäsen – saat 130 euron palkkion!

Hei Taksiliiton jäsen! Vahva oma järjestö on jokaisen jäsenyrittäjän ja koko toimialan etu. Taksiliitto on juuri niin vahva kuin jäsenemme haluavat. Haastamme jäsenhankintakampanjaan mukaan kaikki liiton nykyiset jäsenet.

Jos olet tyytyväinen Taksiliittoon ja haluat mahdollistaa muille samankaltaisen jäsenkokemuksen, suosittele liiton jäsenyyttä uudelle yrittäjälle!
Taksiliiton jäsenyrittäjä saa jokaisesta uudesta jäsenestä 130 euron palkkion.

Kampanja on voimassa 31.5.2021 asti. Tietoa Taksiliittoon liittymisestä ja jäseneduista täällä.

Toimi näin

1. Suosittele Taksiliiton jäsenyyttä uudelle yrittäjälle. (Suosittelijan tulee itse jo olla jäsenyrittäjä Taksiliitossa.)
2. Ilmoita uuden jäsenen tiedot, ja itsesi jäsenhankkijaksi, Taksiliittoon. Helposti se onnistuu esim. jäsenhakemuksen kautta.
3. Palkkio maksetaan, kun uusi jäsen on maksanut ensimmäisen vuoden jäsenmaksunsa.

Omaa yhdistystä kannattaa aina mainostaa, jotta paikallinen toiminta säilyy vireänä!

Palkkio maksetaan jäsenestä, joka liittyy järjestöömme jonkun liiton jäsenyhdistyksen kautta tai liiton suorajäseneksi. Omaa jäsenyhdistystä kannattaa tietysti aina mainostaa mahdollisen uuden jäsenen kanssa puhuessa.

Usein kysyttyjä kysymyksiä jäsenhankintakampanjasta

Milloin kampanja on voimassa?2021-01-20T10:29:54+03:00

Kampanja-aika on 1.1.2021-31.5.2021. Jos uusi jäsen liittyy kampanja-aikana, maksetaan hänestä palkkio jäsenhankkijalle.

Mitä palkkion saaminen edellyttää?2021-01-21T14:14:10+03:00

Palkkion saaminen edellyttää, että seuraavat ehdot täyttyvät:

• Jäsenhankkija on jäsenpalveluiden piirissä, hänellä on y-tunnus ja yritys on ennakkoperintärekisterissä.
  • Jäsenhankkija hankkii Taksiliittoon uuden jäsenen.
  • Jäsenhankkija ilmoittaa uuden jäsenet tiedot Taksiliittoon tai uusi jäsen ilmoittaa tiedot itse. Tämän tehdessään hänen tulee ilmoittaa myös jäsenhankkijan tiedot Taksiliittoon.
  • Uusi jäsen maksaa jäsenmaksunsa kokonaisuudessaan.

Kun kaikki nämä ovat kunnossa, maksetaan palkkio jäsenhankkijalle kesäkuussa. Jos uusi jäsen maksaa jäsenmaksunsa erissä, maksetaan loput palkkiosta syyskuussa.

Milloin palkkio maksetaan?2021-01-20T10:58:40+03:00

Palkkio maksetaan kampanja-ajan päättymisen jälkeen kesäkuussa 2021 siltä osin kuin uusi jäsen on maksanut omaa jäsenmaksuaan. Jos uusi jäsen on maksanut jäsenmaksunsa tuohon mennessä kokonaisuudessaan, saa jäsenhankkija palkkionsa kokonaisuudessaan. Jos uusi yrittäjä on maksanut tuolloin osan jäsenmaksustaan, saa jäsenhankkija palkkion maksetun osuuden mukaisesti.

Jos uusi jäsen maksaa oman jäsenmaksunsa erissä, maksetaan loput jäsenhankkijan palkkiosta syksyllä.

Kuka on uusi jäsen?2021-01-21T14:13:09+03:00

Jäsenhankintapalkkio maksetaan uudesta jäsenestä eli yrittäjästä/yrityksestä, joka ei ole jäsenhankintakampanjan aikana jäsenenä.

Käytännössä tämä tarkoittaa taksiyrittäjää/yritystä, joka

• ei ole koskaan ollut Taksiliiton jäsen
  • on joskus ollut Taksiliiton jäsen, mutta on eronnut tai erotettu viimeistään vuonna 2020

Uusi jäsen ei ole

• nyt jäsenenä oleva, riippumatta siitä onko jäsenpalveluiden piirissä eli onko maksanut jäsenmaksunsa
  • vuonna 2021 eronnut jäsen
Miten ilmoitan uuden jäsenen tiedot?2021-01-20T10:56:49+03:00

Voit ilmoittaa tiedot itsellesi mieluisimmalla tavalla:

1. Täyttämällä jäsenhakemuksen netissä. Voit täyttää hakemuksen yhdessä uuden jäsenen kanssa tai pyytää häntä itse täyttämään hakemuksen. Muistuta häntä täyttämään omat tietosi ”suosittelija”-kohtaan.
  2. Laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenrekisteri@taksiliitto.fi, laita viestiin omat tietosi ja uuden jäsenen tiedot.
  3. Soittamalla meille numeroon 020 775 6800.

Tutustu

Tapahtumakalenteri