//Mitä jäsenyydellä saa?
Mitä jäsenyydellä saa?2021-11-18T09:22:02+02:00

Mitä jäsenyydellä saa?

Taksiliiton jäsenenä saat tietoa alan ajankohtaisista asioista nopeasti ja kattavasti. Alan asiantuntijat ovat yrittäjyytesi tukena. Ennen kaikkea jäsenenä olet osa järjestöä, joka valvoo Sinun ja muiden taksiyrittäjien etuja niin kansallisesti kuin kansainvälisesti.

Vaikutamme muun muassa koko toimialaa koskevaan lainsäädäntöön ja yrittäjyyden tasapuolisten toimintaedellytysten toteutumiseen. Jokaisella Taksiliiton jäsenellä on oikeus osallistua järjestön toimintaan ja vaikuttaa siihen, mitä asioita järjestö ajaa ja mihin suuntaan haluamme alan kehittyvän. Taksiliitto on siihen kuuluvien taksiyrittäjien järjestö.

Käytössäsi ovat monipuoliset asiantuntijapalvelut, maksuttomat koulutustilaisuudet sekä monet erilaiset tapahtumat. Taksiliiton jäsenkortilla saa useita muitakin rahanarvoisia etuja, kuten alennuksia erilaisista tuotteista ja palveluista.

Asiantuntijapalvelut

Liiton asiantuntijat ja jäsenyhdistysten työntekijät auttavat mielellään – koskeepa asiasi sitten työsuhteita, yhdistystoimintaa, yrittäjyyttä, tekniikkaa, viestintää tai yleisesti jotakin taksialan asiaa. Esimerkiksi laki- ja tekninen neuvontamme on arvokas etu, jota kannattaa hyödyntää matalalla kynnyksellä.

Yhteystiedot: liiton henkilökunta ja jäsenyhdistykset.

Koulutustilaisuudet ja tapahtumat

Tarjoamme jäsenille monenlaisia maksuttomia koulutuksia eri aihepiireistä, myös verkossa pidettävinä webinaareina. Järjestämme valtakunnallisesti myös lukuisia vapaa-ajantapahtumia.

Tapahtumat ja koulutukset ovat oivallisia mahdollisuuksia verkostoitumiseen, toisiin alan yrittäjiin tutustumiseen sekä oman yritystoiminnan kehittämiseen ja uusien ideoiden hakemiseen.

Lisätiedot koulutuksista ja tapahtumista löydät tapahtumat-sivulta.

Jäsenviestintä ja alan ajankohtaisista asioista tiedottaminen

Taksi-lehti on viisi kertaa vuodessa ilmestyvä tuhti ja laadukas yrittäjälle kotiin toimitettava tietopaketti. Lehti on luettavissa myös verkkojulkaisuna sähköpostin kautta sekä jäsensivuilla.

Jäsenenä saat myös kuukausittain ilmestyvän Etupuskuri-uutiskirjeen, joka kokoaa alan ajankohtaisimmat asiat kätevästi ja helposti yrittäjän luettavaksi. Uutiskirje toimitetaan jäsenen sähköpostiin, ja se on luettavissa myös jäsensivuilta Taksinetistä.

Kullakin jäsenellä on henkilökohtaiset tunnukset jäsensivuille eli Taksinettiin. Taksinetti on taksiyrittäjän ja yhdistystoimijoiden tietopankki, joka on avoinna 24/7.

Jokainen jäsen saa halutessaan vuosittain kotiinsa postitettuna taskukokoisen taksikalenterin. Lisäksi kaikilla Taksiliiton jäsenillä on oikeus käyttää mainonnassaan ja viestinnässään Taksiliiton Valoa yössä -logoa, joka koostuu kolmesta keltaisesta kuvusta.

Taksit.fi jäsenpalvelut käyttöösi

Taksiliiton jäsenenä voit maksutta liittyä mukaan Taksit.fi-matkamyyntipalveluun sekä valtakunnalliseen Taksit.fi-taksihakuun. Matkamyynnin kautta saat asiakkaiden tarjouspyyntöjä haluamaltasi toiminta-alueelta. Lisäämällä yrityksesi tiedot valtakunnalliseen taksihakuun olet paremmin asiakkaiden löydettävissä.

Taksiliiton jäsenenä saat myös tuntuvat alennukset taksialan tarvikkeista Taksit.fi-verkkokaupasta.

Jäsenetuyhteistyökumppaneilta etuja ja alennuksia

Taksiliiton jäsenyrittäjät saavat erilaisia rahanarvoisia etuja ja alennuksia esimerkiksi katsastuspalveluista, vakuutuksista, polttoaineista ja majoituksista. Tarkemmat tiedot kaikista jäseneduistasi löydät Taksinetistä.

Taksiliiton jäsenille etuja myöntävät

A-Katsastus Oy
Applus Finland (K1-Katsastajat)
Apukauppa.fi