//Mitä jäsenyydellä saa?
Mitä jäsenyydellä saa?2018-10-18T12:57:33+00:00

Mitä jäsenyydellä saa?

Taksiliiton jäsenenä saat tietoa alan ajankohtaisista asioista nopeasti ja kattavasti. Alan asiantuntijat ovat yrittäjyytesi tukena. Ennen kaikkea jäsenenä olet osa järjestöä, joka valvoo Sinun ja muiden taksiyrittäjien etuja niin kansallisesti kuin kansainvälisesti.

Vaikutamme muun muassa koko toimialaa koskevaan lainsäädäntöön ja yrittäjyyden tasapuolisten toimintaedellytysten toteutumiseen. Jokaisella Taksiliiton jäsenellä on oikeus osallistua järjestön toimintaan ja vaikuttaa siihen, mitä asioita järjestö ajaa ja mihin suuntaan haluamme alan kehittyvän. Taksiliitto on siihen kuuluvien taksiyrittäjien järjestö.

Käytössäsi ovat monipuoliset asiantuntijapalvelut, maksuttomat koulutustilaisuudet sekä monet erilaiset tapahtumat. Taksiliiton jäsenkortilla saa useita muitakin rahanarvoisia etuja, kuten alennuksia erilaisista tuotteista ja palveluista.

Asiantuntijapalvelut

Koskeepa asiasi sitten työsuhteisiin, yhdistystoimintaan tai yrittäjyyteen liittyviä kysymyksiä, tekniikkaa, viestintää tai yleisesti jotakin taksialan asiaa, jäsenten käytössä ovat niin liiton toimiston asiantuntijat kuin alueyhdistysten työntekijätkin. Tarjoamme jäsenpalveluna muun muassa liiton omien, taksialaan ja yrittäjyyteen perehtyneiden juristien lakineuvontaa.

Liiton toimiston henkilökunta

Alueyhdistysten yhteystiedot

Koulutustilaisuudet ja tapahtumat

Jäsenille tarjotaan monenlaisia maksuttomia koulutuksia eri aihepiireistä, myös verkossa pidettävinä web-koulutuksina. Valtakunnallisesti järjestetään myös lukuisia vapaa-ajantapahtumia.

Tapahtumat ja koulutukset ovat oivallisia mahdollisuuksia verkostoitumiseen, toisiin alan yrittäjiin tutustumiseen sekä oman yritystoiminnan kehittämiseen ja uusien ideoiden hakemiseen.

Lisätiedot koulutuksista ja tapahtumista löydät aina

Tapahtumakalenterista.

Jäsenviestintä ja alan ajankohtaisista asioista tiedottaminen

Taksi-lehti on viisi kertaa vuodessa ilmestyvä tuhti ja laadukas yrittäjälle kotiin toimitettava tietopaketti. Lehti on luettavissa myös verkkojulkaisuna sähköpostin kautta sekä jäsensivuilla.

Jäsenenä saat myös kuukausittain ilmestyvän Etupuskuri-uutiskirjeen, joka kokoaa alan ajankohtaisimmat asiat kätevästi ja helposti yrittäjän luettavaksi. Uutiskirje toimitetaan jäsenen sähköpostiin, ja se on luettavissa myös jäsensivuilta Taksinetistä.

Kullakin jäsenellä on henkilökohtaiset tunnukset jäsensivuille eli Taksinettiin. Taksinetti on taksiyrittäjän ja yhdistystoimijoiden tietopankki, joka on avoinna 24/7.

Jokainen jäsen saa halutessaan vuosittain kotiinsa postitettuna taskukokoisen taksikalenterin. Lisäksi kaikilla Taksiliiton jäsenillä on oikeus käyttää mainonnassaan ja viestinnässään Taksiliiton Valoa yössä -logoa, joka koostuu kolmesta keltaisesta kuvusta.

Etuja ja alennuksia jäsenille

Taksiliiton jäsenyrittäjät saavat erilaisia liiton neuvottelemia etuja ja alennuksia esimerkiksi katsastuspalveluista, vakuutuksista, polttoaineista ja majoituksista. Tarkemmat tiedot kaikista rahanarvoisista jäseneduistasi löydät Taksinetistä.

Tutustu

Tapahtumakalenteri