/Jäseneksi Taksiliittoon
Jäseneksi Taksiliittoon2019-11-18T16:09:12+02:00

Jäseneksi Taksiliittoon

Suomen Taksiliitto ry on yrittäjäjärjestö, jonka jäsenenä on taksiyrittäjiä ja tilausvälitysyhtiöitä. Jäseneksi voivat liittyä luvanvaraista taksiliikennettä harjoittavat henkilöt eli taksiyrittäjät, joilla on toiminimi, sekä taksiyritykset.

Taksiyrittäjänä voit valita, liitytkö jäseneksi johonkin liiton 30:stä jäsenyhdistyksestä, jolloin kuulut myös Suomen Taksiliiton kattojärjestöön vai oletko suoraan Suomen Taksiliiton jäsen. Valtaosa järjestön jäsenistä on jäsenenä jäsenyhdistyksen kautta. Voit tutustua tarkemmin jäsenyhdistyksiin täällä.

Jäsenmaksu

Suomen Taksiliiton jäsenmaksu on alkaen 250 €/vuodessa + jäsenyhdistyksen jäsenmaksu. Jäsenmaksulla saat asiantuntijapalveluita, kuten neuvontaa, mahdollisuuden osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin, tietoa ajankohtaisista asioista sekä monipuolisia etuja ja alennuksia yhteistyökumppaneilta.

Tutustu jäsenetuihin.

Kattojärjestön jäsenmaksun perusteena on taksiliiketoiminnan liikevaihto:

Enintään 250 000 €:n liikevaihdolla jäsenmaksu on 250 € vuodessa
Yli 250 000 €:n liikevaihdolla jäsenmaksu on 350 € vuodessa

Liittymismaksu on 30 € (kertamaksu).

Liiton jäsenyhdistykset päättävät omista liittymis- ja jäsenmaksuistaan ja kokonaisjäsenmaksu muodostuu sen mukaan, mihin yhdistyksiin jäsen kuuluu.

Esim. Hämeessä toimiva taksiyrittäjä, jonka liikevaihto on vuosittain alle 250 000 €, haluaa kuulua sekä Suomen Taksiliittoon että Hämeen Taksiyrittäjiin. Hänen jäsenmaksunsa on tällöin 345 € vuodessa (250 € + 95 €). Jäsenmaksun voi maksaa kolmessa erässä.

Liity jäseneksi!

Kysy lisää jäsenyydestä: taksiliitto@taksiliitto.fi tai p. 020 7756 800.

Tutustu

Tapahtumakalenteri