/Ehdokkaat liittohallituksen jäseniksi
Ehdokkaat liittohallituksen jäseniksi2020-03-26T14:23:22+03:00

Ehdokkaat liittohallituksen jäseniksi

Taksiliitolle valitaan liittokokouksessa 7 varsinaista liittohallituksen jäsentä ja 4 varajäsentä.

Liittohallituksen vaali käydään keskiviikkona 4.11.2020. Liittohallitus valitaan yhdellä vaalilla siten, että 7 eniten ääniä saanutta tulevat valituiksi hallituksen varsinaisiksi jäseniksi ja 4 seuraavaksi eniten ääniä saanutta varajäseniksi. Valittavan liittohallituksen toimikausi alkaa heti liittokokouksesta ja kestää seuraavaan liittokokoukseen (6/2023) saakka.

Ehdokkaat julkaistaan tällä sivulla sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä:

Nimi: Jalo, Jenny

Yhteystiedot: p. 045 1568090, jenny@jalotaksi.fi

Esittely: Olen 28-vuotias nuori yrittäjänalku Varsinais-Suomesta. Olen toiminut 6 vuotta taksialalla, joista kaksi vuotta tulee täyteen yrittäjänä. Toimin muutamissa luottamustehtävissä Turun seudulla. Yrittäjäntaivalta on vasta kuljettu lyhyen matkaa, mutta paljon on nähtävää ja koettavaa vielä.

Motto: Sen minkä taakseen jättää, sen edestä löytää. Uudet tuulet puhaltaa.

Vaalimateriaali / Lisätiedot:

Nimi: Kivelä, Mikko

Yhteystiedot: p. 040 0308205, mikko.kivela@taksipalvelukivela.fi

Esittely: Olen 38-vuotias lempääläläinen yrittäjä. Aloitin kuljettajana vuonna -01 ja yrittäjä urani alkoi vuonna -03. Tällä hetkellä toimimme yhden kunnan ja kolmen kaupungin alueella. Kokemusta on paikallisyhdistyksessä pj:nä 8 vuotta sekä Tampereen Aluetaksin hallituksesta 5 vuotta, lisäksi tällä hetkellä olen kahden kuntayhtiön hallituksessa. Suurin tavoitteeni on olla silti paras isä lapsilleni.

Motto: Jos et omista kristallipalloa, niin yrittämällä ainakin selvität lopputuloksen.

Vaalimateriaali / Lisätiedot: LinkedIn-profiili, yrityksen verkkosivut

Nimi: Kuparinen, Ari

Yhteystiedot: p. 040 0557831, ari.kuparinen@icloud.com

Esittely: Olen lappeenrantalainen taksiyrittäjä vuodesta 1992 alkaen. Olen toiminut oman paikallisyhdistyksen luottamustehtävissä lähes koko uran ajan, Kaakkois-Suomen yhdistyksessä kymmenisen vuotta ja viimeiset kolme vuotta Suomen Taksiliiton hallituksessa. Taksiala Suomessa on ollut myllerryksessä viime aikoina ja haluan jatkaa työtä alan arvostuksen palauttamisessa ja edunvalvonnassa Taksiliitossa.

Motto: Suomalainen taksiliikenne ansaitsee arvostuksensa!

Vaalimateriaali / Lisätiedot:

Tutustu