//Uudenvuoden lupaus jäsenillemme!

Uudenvuoden lupaus jäsenillemme!

On aika toivottaa parempi uusi vuosi tervetulleeksi. Mennyt vuosi oli hyvin erilainen myös meillä jäsenneuvonnassa. Koronavirus on nostanut todella poikkeuksellisia huolia jäsenistössämme esille, meiltä on pyydetty huomattavasti enemmän lausuntoja aiempiin vuosiin verrattuna ja lisäksi neuvontatiimissämme on tapahtunut henkilöstövaihdos.

Koronaviruksen aiheuttamana poikkeuksellisena vuotena jäsenneuvonnan merkitys arvo ja merkitys on korostunut; yhteydenottojen lukumäärä on kasvanut entisestään ja esimerkiksi pelkästään puheluita tuli vuonna 2020 tuhansia. Yhteydenottojen aiheet ovat olleet hyvin moninaisia, mutta useimmiten aiheet liittyvät työnantajan velvoitteisiin, julkisiin hankintoihin, sopimuksiin, verotukseen ja monenmoisiin yhtiöoikeudellisiin asioihin. Poikkeuksellisena vuotena esillä ovat olleet erityisesti kysymykset työntekijöiden lomautuksista, poikkeuslainsäädännöstä sekä eri tukimuodoista. Vuoden 2021 aikana tulee entisestään korostumaan neuvontatiimimme palvelualttius: Jos emme tiedä jotain, niin selvitämme sen.

Jäsenneuvonta on yksi Taksiliiton tärkeimpiä jäsenetuja ja toivommekin, että yrittäjät kokevat, että meihin voi  myös tänä vuonna olla yhteydessä matalalla kynnyksellä. Taksiyrittäjä on Taksiliiton tärkein voimavara ja haluamme osaltamme helpottaa ja tukea arkeasi mahdollisuuksien mukaan. Arvostamme jokaista yhteydenottoa ihan senkin vuoksi, että konkreettisten yhteydenottojen kautta myös Taksiliitto tietää paremmin, mitä kentällä tapahtuu ja pystyy siten paremmin välittämään yrittäjiemme näkökulmia päättäjien tietoisuuteen.

Uuden vuoden kynnyksellä on perinteisesti tapana tehdä lupauksia uudelle vuodelle. Meidän lupauksemme on sama, jota olemme jo pitkään toteuttaneet ja johon meillä on aito motivaatio. Vastaamme yhteydenottoosi viimeistään seuraavan arkipäivän kuluessa. Voit olla yhteydessä suoraan puhelimitse tai sähköpostitse. Kun jätät soittopyynnön, olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Jäsenyrittäjä,

tämän lupauksen mukaisesti neuvontatiimimme tekninen asiantuntija Ville, neuvontajuristi Meri-Tuulia sekä laki- ja neuvontapalveluiden päällikkö Jenni ovat apunasi myös vuonna 2021.

Tutustu

Tapahtumakalenteri