fbpx
///Vuoden Taksiammattilainen 2020 on jalasjärveläinen taksiyrittäjä Kai Nieminen

9.2.2021 klo 9

Vuoden Taksiammattilainen 2020 on jalasjärveläinen taksiyrittäjä Kai Nieminen
Parempaa taksipalvelua et löydä!” kehuvat asiakkaat

Vuoden Taksiammattilainen 2020 kilpailun asiantuntijaraati valitsi yksimielisesti kilpailun voittajaksi taksiyrittäjä Kai Niemisen. Valinta perustuu asiakkaiden ylistäviin arvioihin Kain yrityksen monipuolisesta ja asiakaslähtöisestä palvelusta.

Kuva: Pinja Naamanka

Kain yritys toimii neljällä autolla Etelä-Pohjanmaalla, kotipaikkanaan vuonna 2016 Kurikkaan liittynyt Jalasjärven alue ja Seinäjoki. Yrityksen tavoitteena on tarjota eteläpohjalaisille mahdollisimman monipuolista taksipalvelua ja sen asiakkaina onkin mm. erityislapsia, vanhuksia ja bilekuljetusta kaipaavia nuoria aikuisia.

Palvelualan ammattilainen

– Kain toiminnasta huokuu kunnioitettava ”koko kylä kasvattaa”-periaate. Hän on esimerkiksi taksissa matkustaville nuorille ja erityislapsille turvallinen ja luotettava aikuinen, kuvaa raati valintaperusteitaan.

Asiakkaiden antamissa perusteluissa korostuu myös Kain sitoutuminen työhönsä täydellä sydämellään asiakkaan tarpeita kuunnellen.

– Suurella sydämellä hoituu kyyti kuin kyyti! Ohessa parannetaan maailmaa ja kevennetään sydäntä, luottokuski ei lavertele, kehuvat asiakkaat.

Palkitsevinta on asiakkaiden luottamus

– Kyllähän se on hienoa, kun asiakkaat valitsevat oman yritykseni palvelemaan itseään ja läheisiään. Kun vanhemmat pyytävät kuljettamaan erityislastaan terapiaan, on se todellinen luottamuslause vanhemmilta, Kai kiittää asiakkaitaan saamastaan luottamuksesta.

Nieminen kertoo sovituissa aikatauluissa pysymisen, turvallisuuden ja vaitiolon olevan toimintansa kulmakiviä, joista pidetään viimeiseen asti kiinni ja joihin sitoutuvat myös yrityksen työntekijät.  – Näiden periaatteiden päälle on helppo rakentaa luottamuksellista asiakassuhdetta, kun asiakkaan ei tarvitse murehtia.

Voittajan lisäksi erityisen kunniamaininnan saivat Petteri Hietanen Järvenpäästä, Timo Kemppinen Imatralta, Meri Laine Helsingistä, Anne Mannila Hartolasta, Iiro Parviainen Helsingistä, Joni Pyykkö Tuusulasta, Erik Sillman Kirkkonummelta sekä Markku Vuorvirta Espoosta. Lämpimät onnittelut kaikille!

Lisätietoja:

järjestöpäällikkö Katja Saksa, p. 044 3620706 tai katja.saksa@taksiliitto.fi
Vuoden taksiammattilainen Kai Nieminen, p. 0400 80 6010

****************

Vuoden Taksiammattilainen-kilpailu

Vuoden Taksiammattilainen kilpailu järjestettiin neljättä kertaa. Se on jatkoa vuosina 1982–2008 yhteistyössä Seura-lehden kanssa järjestetylle Vuoden taksiautoilija kilpailulle. Molemmissa kilpailuissa ehdotuksia on pyydetty taksien asiakkailta.

Asiakkaiden ehdotusten perusteella asiantuntijaraati valitsee ehdokkaista kilpailun voittajan. Tämän vuoden raatiin kuuluivat Näkövammaisten liiton järjestöjohtaja Sari Kokko, Poliisihallituksen poliisiylitarkastaja Hannu Kautto, viime vuoden kilpailun voittaja taksiyrittäjä Pauli Marjakangas ja Taksiliiton puheenjohtaja Kai Andersson.

2021-02-24T09:56:14+03:009.2.2021|Ajankohtaista, Tiedotteet|