Käyttäjätunnus
Salasana
  Unohtuiko salasana?

Taksitarkastajat

Taksitarkastajan toimenkuva ja päivystysaika vaihtelevat paikkakunnasta riippuen. Tärkeä osa jokaisen taksitarkastajan työtä on kuitenkin asiakaspalvelu ja asiakaspalautteeseen vastaaminen. Taksitarkastaja myös valvoo ja ohjaa liikennettä sekä puuttuu tarvittaessa havaitsemiinsa, esimerkiksi pukeutumiseen tai liikennöimiseen liittyviin, puutteisiin.

Peruslähtökohta taksitarkastajan työssä on ehdoton puolueettomuus, muuten työskentely asiakkaan ja taksinkuljettajien välissä ei onnistu. Useimmat taksitarkastajat ovat itsekin taksiyrittäjiä, mutta myös muutama kuljettajakin mahtuu joukkoon.

Taksitarkastaja on paikkakunnalla se henkilö, jonka puoleen asiakkaan kannattaa ensimmäisenä kääntyä, jos hän haluaa antaa palautetta taksipalveluista. Oheisesta listat löytyvät kaikki ne paikkakunnat, joilla on taksitarkastajia.

Taksitarkastajat

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava