Käyttäjätunnus
Salasana
  Unohtuiko salasana?

Taksiliiton Taksikortti

Taksiliiton Taksikortti on yrityksille ja yhteisöille tarkoitettu luotollinen taksin maksuväline, joka kelpaa maksuvälineenä  valtaosassa Suomen takseista.

Taksiliiton Taksi- ja Kertakortit tarjoavat nykyaikaisen ja helpon tavan maksaa valtaosassa Suomen takseista. Pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa Taksikortilla voi maksaa lähes kaikissa takseissa.

Taksikortti on erinomainen vaihtoehto käteiselle rahalle. Taksikortin käyttö helpottaa yrityksen kirjanpitoa ja taksin käytön seurantaa. Asiakkaalle jää taksimatkasta aina kuitti, josta näkyvät tiedot mm. matkasta ja arvonlisäverosta.

Taksikorteilla tehdyt ostot laskutetaan yritykseltä tai yhteisöltä kuukausittain. Yritys voi tarvittaessa pyytää lisäksi sähköisen ajoerittelyn tai käydä katsomassa ajoerittelyä suoraan Taksiliiton Yrityspalvelun palvelimelta omilla tunnuksillaan. Ajoerittelystä selviää jokaisen yksittäisen matkan päivämäärä, kellonajat ja ajetut kilometrit.

Taksikortti ja kertakortti

YritysTaksikortti on yrityksen tai yhteisön nimellä, käyttäjän nimellä sekä asiakasnumerolla yksilöity luottokortti henkilöille, jotka käyttävät taksia usein. Taksikortti voidaan nimetä myös esimerkiksi tietylle osastolle, jolloin korttia voivat vuorollaan käyttää kaikki osastoon kuuluvat.

KertaTaksikortti on yrityksen tai yhteisön nimellä ja asiakasnumerolla varustettu luottokortti, joka käy kätevästi satunnaiseen matkantekoon ja vieraille annettavaksi. Käytön jälkeen kuljettaja mitätöi Kertakortin taittamalla sen keskeltä kahtia. Toinen puoli kortista jää asiakkaalle.
Kertakorttiin voidaan määritellä myös käyttökatto, jolloin se voidaan antaa vaikkapa yrityslahjana.

Kun tilaat taksin, kerro, että haluat maksaa Taksiliiton Taksikortilla, jolloin saat varmasti oikean auton. Takseissa, jotka ottavat vastaan Taksikortteja, on yleensä asiasta kertova ikkunatarra.

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava