Käyttäjätunnus
Salasana
  Unohtuiko salasana?

Taksikorttien laskutus

Taksikorteilla maksetut matkat laskutetaan yritykseltä tai yhteisöltä kuukausittain. Lasku sisältää kaikki laskutushetkeen mennessä kirjatut laskuttamattomat maksut lisättynä asiakasprovisiolla, tilinhoitopalkkiolla sekä mahdollisilla muilla palkkioilla ja mahdollisesti aiemmin kertyneellä viivästyskorolla.

Yritys voi käydä katsomassa ajoerittelyä suoraan Taksiliiton Yrityspalvelun palvelimelta omilla tunnuksillaan. Tarvittava URL-tunnus löytyy laskun ensimmäiseltä sivulta ja se on muotoa: http://195xxx... Järjestelmä kysyy myyjän viitettä, joka löytyy myös laskusta. Ajoerittelystä selviää jokaisen yksittäisen matkan päivämäärä, kellonajat ja ajetut kilometrit. Jos laskun tulkinnassa on ongelmia, saat apua oheisesta laskun lukuohjeesta.

Taksikorttien vuosimaksu laskutetaan kerran vuodessa ja käsittelykustannukset korttitoimituksen jälkeen.

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava