Käyttäjätunnus
Salasana
  Unohtuiko salasana?

Taksinkuljettajakoulutus

Suomen Taksiliiton jäsenyhdistykset järjestävät laadukasta taksinkuljettajakoulutusta eri puolilla Suomea. Koulutuksia järjestetään pienemmillä paikkakunnilla harvemmin, mutta suuremmissa kaupungeissa säännöllisesti useamman kerran vuodessa.

Koulutus toteutetaan samalla konseptilla koko maassa, mutta esimerkiksi paikallistuntemuksen ja tilausvälityksessä tarvittavan laitteiston osalta koulutuksen kestossa on eroa. Tarkemmat tiedot oman kuntasi koulutuksista, niiden hinnoista ja muista käytännön asioista saat taksinkuljettajakoulutusta järjestävältä taholta.

Alla olevasta pudotusvalikosta voit etsiä oman kuntasi/kaupunkisi kuljettajakoulutuksen järjestäjän yhteystiedot. Jos etsimäsi kunta/kaupunki ei ole luettelossa, ole yhteydessä Taksiliiton alueyhdistyksen toiminnanjohtajaan. Paikkakunnat aukeavat ponnahdusikkunaan, joten tarvittaessa salli ne.

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava