Käyttäjätunnus

Valopilkku-tilaussovellus toimii Helsingissä jatkossakin

13.11.2017 14:00

Tiedote 13.11.2017

Taksintilaussovellus Valopilkku on edelleen maanlaajuinen, vaikka Taksi Helsinki irrottautuu palvelun piiristä. Helsingin alueella tehdyt Valopilkku-tilaukset ohjautuvat jatkossa automaattisesti Lähitaksin autoille. Muutos ei näy asiakkaalle millään tavalla.

-Meille on tärkeää, että asiakkaat saavat jatkossakin tilattua taksin helposti, ja on hienoa, että Lähitaksin alueen taksiyrittäjät haluavat olla mukana mahdollistamassa palvelun toteuttamista. Meillä on erinomaisia kokemuksia yhteistyöstä Lähitaksin kanssa, ovathan yhtiön välityksessä olevat taksit hoitaneet aikaisemmin mm. kaikki Vantaan ja Espoon Valopilkku-tilaukset, kehuu Jouni Mutanen Taksiliiton Yrityspalvelusta.

Lähitaksissa taksipalvelua tarjoaa 1250 autoa koko pääkaupunkiseudun alueella. Jatkossakin asiakkaita palvelee Helsingissä pääkaupunkiseudun hyvin tuntevat taksinkuljettajat ja taksiyrittäjät.

Lisätietoja:

osastopäällikkö Jouni Mutanen, Taksiliiton Yrityspalvelu Oy, p. 040 860 7669, jouni.mutanen@taksiliitto.fi
toimitusjohtaja Juha Pentikäinen, Lähitaksi Oy, p. 040 8650988, juha.pentikainen@lahitaksi.fi

Mikä on Valopilkku?

Valopilkku on taksintilaussovellus, jolla tavoitat takseja joka puolella Suomea. Sovelluksen käyttäminen on asiakkaalle ilmaista, ja se toimii kaikissa älypuhelimissa. Sovelluksen piirissä on tuhansia takseja.

Valopilkku on fiksu tapa tilata taksi! www.valopilkkutaksi.fi.

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava