Käyttäjätunnus
Salasana
  Unohtuiko salasana?

Töitä tarjolla: etsimme juristia vakituiseen työsuhteeseen

10.11.2017 15:00

Kaipaatko urallesi uusia mielenkiintoisia haasteita? Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden olla mukana kehittämässä muutosvaiheessa olevaa suomalaista liikennepalvelusektoria. Etsimme juristia, joka on valmis löytämään kanssamme ratkaisuja, jotka tukevat suomalaisen taksiyrittäjän menestystä myös tulevaisuudessa.

Oletko sinä etsimämme ammattilainen?

Suomen Taksiliiton juristina olet keskeisessä roolissa edunvalvontatyössämme taksialan asiantuntijana sekä tuot oman panoksesi jäsenpalveluumme. Kokemus kilpailu-, liikenne- tai työlainsäädännöstä edesauttaa tehtävässä menestymistä, mutta ennen kaikkea haemme ihmistä, joka on valmis omaksumaan uutta. Tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä toisen juristimme kanssa ja työtehtävien tarkemman jaon tulemmekin tekemään vasta sopivan henkilön löydyttyä.

Olet koulutukseltasi OTK tai OTM. Et koe oloasi epämukavaksi asiantuntijaroolissa ja olet valmis tuomaan oman perustellun näkemyksesi keskustelupöytiin. Koet, että tiimityö korostaa vahvuuksiasi, etkä kavahda esilläoloa. Olet omillasi aloitteentekijänä ja nautit vastuun ottamisesta, mutta hoidat myös rutiiniluontoiset neuvontatehtävät kunnialla. Jos tunnistit itsesi, kuulemme erittäin mielellämme sinusta lisää.

Työskentely Suomen Taksiliitossa

Toimimme koko maan laajuisesti, joten työ edellyttää valmiutta matkustaa ja olla ajoittain käytettävissä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Pääasiassa työtä tehdään kuitenkin hyvien liikenneyhteyksien päässä Helsingin Haagassa. Suomen kielen taitosi tulee olla erinomaista niin suullisesti kuin kirjallisestikin, muusta kielitaidosta on luonnollisesti etua.

Haemme joukkoomme innostunutta työkaveria, jolla on halua olla rakentamassa kanssamme maailman parasta taksiliikennettä. Työhösi saat pienen työyhteisömme täyden tuen.

Lisätietoja ja hakeminen

Lisätietoja tehtävästä saat toimitusjohtaja Timo Koskiselta, p. 040 570 9070 ja juristi Tuuli Willgreniltä, p. 020 775 6813.

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveen ja CV:n kera 24.11.2017 mennessä osoitteeseen rekrytointi@taksiliitto.fi

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava