Käyttäjätunnus

Taksiliitto järjestää syksyllä jäseninfokiertueen

25.9.2017 12:00

Kutsu Taksiliiton jäsenille:

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan taksialan tulevaisuudesta syksyn aikana järjestettäviin jäseninfotilaisuuksiin. Tilaisuuksissa on paikalla Taksiliiton asiantuntija sekä oman alueyhdistyksesi väkeä, joten nyt on loistava mahdollisuus ajantasaisen tiedon saamiseen ja hyvään keskusteluun.

Syksyn infokiertueelle ovat tervetulleita kaikki Taksiliiton jäsenet. Tilaisuuden kesto on n. 1,5 – 2h ja tilaisuuksia järjestetään yli 20 paikkakunnalla. Tarkemmat tiedot jäseninfoista ja tilaisuuksiin ilmoittautumisesta löydät Tapahtumakalenterista. Taksiliiton jäsenenä voit osallistua mihin tahansa tilaisuuteen, mutta huomioithan, että osaan vaaditaan ennakkoilmoittautuminen.

LOKAKUU

Joensuu 16.11.
Nivala 16.11.
Tammisaari 21.11.

Uusi liikennepalvelulaki astuu valtaosin voimaan 1.7.2018, mutta esimerkiksi liikkumispalveluita koskevista olennaisista tiedoista annettu asetus astuu voimaan jo 1.1.2018. Tilaisuuksissa käymme läpi tällä hetkellä tiedossa olevat lainsäädännön muutokset taksiyrittäjän näkökulmasta. Avaamme konkreettisesti niitä mahdollisuuksia ja muuttuneita velvollisuuksia, jotka taksiyrittäjän kannattaa toiminnassaan huomioida.

Suomen Taksiliitto | Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki | Puh. 020 7756 800 | E-mail kontakti(at)taksiliitto.fi

Design VCA | Powered by Aava